Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 17 Ekim , 2022 UBCO Electric 2x2 Macera Motosikleti Neredeyse Her Yere Gidebilir Elektrikli motosikletler ve moped tipi e-bisikletler son on yılda büyüdü. İşleri başlatan bu cılız, düşük menzilli banliyö tipi bisikletler, bugünlerde tam donanımlı spor bisikletlerden son derece yetenekli arazi canavarlarına kadar her yönden daha büyük bir iki tekerlekli seçenekler yelpazesine dönüştü. UBCO'dan en son bilgileri girin. Büyük mopedlere benzer sağlam ve aşırı inşa edilmiş scrambler'larda uzmanlaşmış Yeni Zelanda merkezli elektrikli macera aracı şirketi, en son girişini, UBCO 2X2 Adventure Motorbike adlı dört tekerlekten çekişli bir çevrimi piyasaya sürdü. UBCO'nun yeni elektrikli motosikletleri, her türlü araziyi geçmek için üretildi - ancak aynı zamanda kullanışlılık sağlayan hafif, sessiz ve sürmesi kolay iki tekerlekli bir araçla. Aracın şasisi, her türlü kargo, alet veya ekipmanı sabitlemek için 19 farklı bağlantı noktasına sahiptir. Daha da fazla donanım eklemek için çok çeşitli isteğe bağlı rafları ve tepsileri kabul edebilir. Ayrıca şirket, özellikle sadece arazi kullanımı için tasarlanmış bir iş versiyonu sunuyor. E-karıştırıcı, size üstün çekiş ve manevra kabiliyeti sağlamak için her bir tekerlek göbeğinde 1 kilovatlık bir motor kullanır. Güce, bisikletin gidon gazının tanıdık bir bükülmesiyle erişilir. Bir dizi başka özellik, ağırlığı 155 pound'a kadar düşük tutan 7027 alüminyum çerçeve, elementlere karşı sağlam koruma için 300'den fazla paslanmaz çelik bileşen ve 75 mile kadar bir dizi için altı saatlik tam şarj ve hızları içerir. 30 mil hıza ulaşacağım. Tüm bunlar, güvenilir dayanıklılığa sahip yüksek kaliteli yapıya (hem donanım hem de yazılım) sahip, eğlenceli ve sağlam bir macera bisikletinde birleşiyor. “Mikromobilite, kısmen, uzun süre dayanacak şekilde üretilmemiş, kötü tasarlanmış donanımın bir sonucu olarak, bir hesaplaşma sürecinden geçiyor. Ürün yaşam döngüsü düşüncesi, UBCO'nun gelişimini, tasarımdan mal sahipleri için bakımın basitleştirilmesine kadar yönlendirir," diyor UBCO'nun baş gelir sorumlusu Phil Harrison. “Bu, yüzde 30 daha iyi pil döngüsel ömrü, sökme için geliştirilmiş tasarım, yüzde 20 daha iyi motor verimliliği, güçlendirilmiş çerçeve ve daha sürdürülebilir paketlemeye sahip yeni modelimiz ile sınırları zorlamamıza yardımcı oldu. Harrison, daha küçük bir form faktörüne sahip olmak ve daha azıyla daha fazlasını yapmak, daha sürdürülebilir tüketimin önemli bir direğidir” diye ekliyor. UBCO 2×2 Adventure Motorbike'ın diğer harika özellikleri arasında her yerde LED aydınlatma, hidrolik sönümleyicili ayarlanabilir helezon yaylı süspansiyon, arazi ve yol kullanımı için çok amaçlı lastikler, dönüş sinyalleri, yan aynalar, direksiyon kilidi ve kilitlenebilir pil, artı bisikletin yazılımını Bluetooth üzerinden güncelleme yeteneği. Siyah veya beyaz olarak sunulan 2×2 Adventure Motorbike, firma ile iletişime geçilerek test sürüşü yapılabilmektedir. Kaynak: Men's Journal Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 18 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 18 Ekim , 2022 Engwe'nin Engine Pro'su Sağlam, Her Yere Giden Katlanır E-Bisiklettir Tam süspansiyonlu bir çerçeve ve 20 inç kalın lastiklerle donatılmıştır. Modern elektrikli bisikletlerin büyük çoğunluğu pratiklik ve çok yönlülük etrafında toplanmıştır. Standart, elektrikli olmayan bisikletlerden farklı olarak, e-bisikletler, standart bisiklet stilinden uzaklaşarak ve daha ağır, daha sağlam ve çok fazla yük taşıma kapasitesine sahip olarak elektrik motorunun gücünden yararlanarak çok daha bilinçli hale geldi. Böyle bir bisiklet Çinli üretici Engwe'den geliyor ve adı Engine Pro. Yalnızca görüntülerden yola çıkarak, bu bisikletin pratiklik ve satın alınabilirliğe odaklanan, her yere götürülebilen sağlam bir iki tekerlekli olduğunu görmek oldukça kolay. Ne de olsa, sadece 1.420 Euro'ya veya yaklaşık 1.375 ABD Doları'na eşdeğer bir fiyata satılıyor - paranızın karşılığını aldığınız düşünüldüğünde özellikle büyük bir değişiklik değil. Performans açısından bakıldığında, Engwe Engine Pro, 750 W nominal güç çıkışına ve 1.000 Watt'lık tepe güç çıkışına ve 55 Nm torka sahip bir göbek motorunu paketliyor. Pil açısından, en uygun koşullarda sürmeniz koşuluyla, şarj başına 75 mil menzil sunabilen 16 amperlik oldukça güçlü bir pil paketini paketliyor. Engine Pro'nun iyi performans rakamlarını tamamlayan, bisikleti arabanızda kolaylıkla saklamanızı sağlayan katlanır bir çerçevedir. Ayrıca çalışma masanızın altına koyabilir, otobüste veya trende yanınıza alabilir ve fazla yer kaplamadan garajınızda saklayabilirsiniz. Her türlü zemine uygun kalın kauçukla kaplanmış 20 inç tekerlekler üzerinde yuvarlanarak çakıllı yollarda ve engebeli yüzeylerde kolaylıkla sürüş yapmanızı sağlar. Motosikletin ön ve arka süspansiyonu, her yere gidebilme kabiliyetine katkıda bulunur ve ön ve arka hidrolik disk frenler, güven veren frenleme sağlar. Yeni Engwe Engine Pro'nun özellikler listesini tamamlayan bir dizi etkileyici teknik özellik. Yeni başlayanlar için, bisiklet kullanışlı bir hız sabitleyici özelliği ve hız, kat edilen mesafe ve pil yüzdesi gibi hayati sürüş bilgilerini takip etmenizi sağlayan tam renkli bir LCD ekran alır. Son olarak, bisiklet, güçlü elektrik motorunu tamamlamak için her pedal vuruşunda ince ayar yapmanızı sağlayan sekiz vitesli bir aktarma organı ile donatılmıştır. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 19 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 19 Ekim , 2022 CFMoto, EICMA 2022'de Çok Beklenen 800 NK'yi Piyasaya Sürüyor mu? Keskin bir tarza sahip çıplak motosiklet, KTM 790 Duke ile pek çok ortak noktaya sahiptir. Son zamanlarda, CFMoto inanılmaz derecede çekici model serisi, özellikle 450 SR spor motosikleti sayesinde bir yükselişe geçti. Yakın zamanda Asya ve Avrupa pazarlarında tanıtılan sportbike, hem stil hem de performans açısından giriş seviyesi sportbike sınıfında tartışmasız çıtayı belirliyor. 800MT ve 700 CL-X gibi modeller de Çin markasını performans açısından yükseltiyor. Ateşe yakıt eklemek için CFMoto, Eylül 2022'de KTM LC8c motora sahip NK-C22 streetfighter konsept bisikletini tanıttı. O zamanlar bu sadece bir konseptti. Ancak artık üretim motosikletinin tasarım çizimleri gün yüzüne çıktığına göre, konsept model gibi görünmüyor ve üretim motosikleti o kadar da farklı olacak. Motorun, tıpkı CFMoto 800MT modeli gibi bir KTM LC8c 799cc sıralı çift silindirli olması muhtemel. Gerçekte, CFMoto, özellikle bazı Asya ve Avrupa ülkelerinde KTM 790 serisi motosikletler de dahil olmak üzere bir dizi pazar için KTM motorları üretmiştir. Yaklaşık 95 beygir gücü ve 54 ft-lbs tork olması beklenen 800NK'nin güç çıkışı, KTM 790 Duke ile karşılaştırılabilir. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, konsept bisiklet ile üretilecek olan gerçek bisiklet arasında çok küçük farklılıklar var. Örneğin, konsept modelin tek taraflı salınım kolu yerine geleneksel bir salınım kolu kullanır. Bu sistemin bakımı daha kolay, üretimi daha ekonomik ve daha iyi kullanım avantajları sunduğu söyleniyor. Sonuçta, CFMoto'nun bir sonraki çıplak bisikleti için rekabetçi bir fiyat sunması gerekiyor. Fabrika modelinde ayrıca SC Project egzozunun yerine bisikletin kuyruğunun yakınına monte edilen yeni bir tekli egzoz sistemi bulunuyor. Üretim modelinde ayrıca yolcu ayaklıkları ve küçük bir arka koltuk gibi görünüyor. Çok daha fütürist bir tarza sahip olan konsept modelde bu özellikler yoktu. Yaklaşan 800 NK, 200 kilogramdan biraz daha ağır olmalı, bu da onu her şey düşünüldüğünde nispeten hafif bir makine haline getiriyor. Sektörün merakla beklenen etkinliklerinden biri olan EICMA'da Kasım 2022'de tanıtılması planlanıyor. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 Simplon, Rapcon Pmax TQ Elektrikli Dağ Bisikletinin Kapaklarını Çekiyor Hafif bir çerçeve ve çok yönlü çerçeve, tamamen yetenekli bir elektrikli dağ bisikleti oluşturur. Alman elektrik motoru üreticisi TQ, kısa bir süre önce çıkış yaptığından bu yana bazı önemli adımlar attı. İlk olarak Temmuz 2022'de Trek Fuel EXe'de görülen TQ-HPR50 motor, spor amaçlı elektrikli dağ bisikleti oyununda yeni bir standart belirliyor. Kargo ve kamu e-bisikletlerinde bulduğumuz motorların aksine, TQ gücü düşük tutar, bu da boyutu ve ağırlığı düşük tuttuğu anlamına gelir. Bu sonuçta analog muadilleri gibi görünen ve hissettiren ve neredeyse aynı derecede hafif olan e-bisikletlerle sonuçlanır. Görüyorsunuz, genel olarak, TQ-HPR50 motor tartıları 1,85 kilogramdan fazla değil. Aynı zamanda sadece 1,85 kilogram ağırlığındaki 360 Wh'lik bir pil takımıyla birleştiğinde, tüm sürüş sisteminiz tartıya en fazla dört kilo verir - günlük ihtiyaçlarınızla dolu bir sırt çantasından biraz daha fazlası. Bu nedenle, bir dizi e-bisiklet üreticisinin, özellikle daha performans odaklı modellerinde TQ-HPR50 motorunu hızla benimsemesi gerçekten şaşırtıcı değil. Trek dışında, BMC'nin bu motoru Fourstroke AMP LT'sinde kullandığını gördük ve şimdi Simplon yeni Rapcon Pmax ile TQ ana vagonuna atlıyor. Yeni Simplon Rapcon Pmax TQ, günümüzün hızla büyüyen hafif e-MTB segmentindeki en yeni modellerden biridir. Hafif TQ güç aktarma organları etrafında inşa edilen Rapcon Pmax, elektrikli olmayan Rapcon bisikletleriyle neredeyse aynı görünüyor. Gerçekten de, sürücü olmayan taraftan baktığınızda, o elektrik motorunun orta dirseğin hemen üstünden dışarı baktığını görüyorsunuz. Ayrıca, Rapcon Pmax TQ'nun elektrikli olmayan MTB'lerinkiyle neredeyse aynı şekilde sürdüğü söyleniyor. Bunun nedeni, TQ motorunun inanılmaz derecede sessiz olması ve pedal desteğini sorunsuz ve kusursuz bir şekilde sağlamasıdır. Sonuçta, sadece 300W ve 50 Nm çıkışa sahip, bu yüzden size kranklardan herhangi bir şok vermeyecek. Ayrıca size daha önce bahsettiğim hafif 360 Wh pil paketini de paketliyor. 1,85 kilogramdan daha ağır olmayan pil takımı, motosikletin çıkış borusuna kusursuz bir şekilde yerleştirilmiştir ve bu da onu neredeyse görünmez kılar. Bununla birlikte, ekstra mil seyahat etmek isteyenler için ayrı olarak 180 Wh harici pil satın alabilirsiniz. Çerçeveye gelince, Simplon, Rapcon'u bir flip-chip ile donattı ve tam 29er ve kefal 27.5 inç arka tekerlek kurulumu arasında geçiş yapmanıza izin verdi. Bisiklet, küçükten çok büyüğe değişen dört boyutta gelir ve seçtiğiniz bileşenler açısından özelleştirilebilir. Sram GX Eagle bileşenleriyle donatılmış temel sürüm için 8.600 Euro veya yaklaşık 8.460 USD taban fiyatından başlar. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 21 Ekim , 2022 2023 Kawasaki KLR650 S İlk Bakış Geçen yıl, Kawasaki KLR650, piyasadan kısa bir süre sonra geri döndü. Team Green, dönüşünden bu yana KLR platformunu genişletmekle meşguldü ve yakın zamanda 2023 model yılı için yeni KLR650 S'yi duyurdu. Kawasaki, 2023 KLR650 S'yi tanıtarak KLR platformunu daha geniş bir sürücü yelpazesine getiriyor. KLR650 S'nin ana yapısı, yüksek gerilimli çift beşik çelik çerçeveye yerleştirilmiş 652cc motoruyla KLR650 dual sport'a benzer, ancak modifiye edilmiş süspansiyon ve alçak sele, onu daha kısa ek yeri olan sürücüler için daha uygun hale getirir. Önde, ayarlanamayan 41 mm geleneksel çatal, standart KLR'nin süspansiyon hareketinden 1,2 inç daha kısa olan 6,7 inç tekerlek hareketine sahiptir. Benzer şekilde, yay ön yükü ve geri tepme sönümleme ayarlı Uni-Trak şoku, standart modellerin 7,3 inç ile karşılaştırıldığında, dibe basmadan önce 7,0 inç hareket eder. Kawasaki'ye göre, çatalın ve şokun yay oranı ve valfi, tümsekleri emmesi, dibe direnmesi ve ön uç dalışını azaltması için S için özel olarak ayarlanmıştır. Kawasaki ayrıca, salınım kolunun ilk aşağı açısını optimize etmek için Uni-Trak şokunun rot uzunluğunun 4 mm artırıldığını söylüyor. KLR650'ye çok benziyor, ancak S versiyonunda koltuk yüksekliğini iddia edilen 32,1 inç'e düşürmek için özel revizyonlar var. (Kawasaki/) Toplam koltuk yüksekliğini KLR650'nin 34,3 inçlik iddia edilen koltuk yüksekliğinden 2,2 inç aşağı çekmeye yardımcı olmak için Kawasaki, S'ye daha ince bir koltuk taktı. Sürücülerin daha düşük bir sele yüksekliği elde etmek için sele köpüğünü kendilerinin oyması veya satış sonrası pazarına bakmaları çok yaygındır, ancak Kawasaki meseleyi kendi ellerine aldı ve S' selesini standart seleden 35 mm daha ince yaptı. Ek olarak, Kawasaki yan ayak uzunluğunu da 30 mm kısalttı. Bir dizi ayak ölçüsüne uyum sağlamak için vites kolu ile ayak pedalı arasındaki mesafe 15 mm artırılmıştır. Sürücüyü ve makineyi dış etkenlerden korumak için standart el korumaları, ön cam ve motor koruması. İşte iki model arasındaki farklı boyutların yan yana karşılaştırması: 2023 Kawasaki KLR650 ve 2023 Kawasaki KLR650 S Ölçüm Özellikleri KLR650 KLR650 S Koltuk Yüksekliği 34,3 inç 32,1 inç Ön Süspansiyon Hareketi 7,9 inç 6,7 inç Arka Süspansiyon Hareketi 7,3 inç 7,0 inç Yerden Yükseklik 8,3 inç 7,3 inç Dingil mesafesi 60,6 inç 59,6 inç KLR650 S hala, günlük işe gidip gelmek için patikalardan aşağı inmeye veya otoyoldan aşağı inmeye hazır, uysal yakıt enjeksiyonlu 652cc tek silindirli motora sahiptir. Büyük bir yakıt deposu, sürüş sırasında yudumlaması için 6,1 galon benzin verir. KLR'deki aynı durdurma gücü S versiyonunda da bulunur, bu, 300 mm ön disk ve 240 mm arka disk olduğu anlamına gelir. Yaratık konforları arasında iki yönlü ayarlanabilir ön cam, çift amaçlı ABS (yalnızca ABS modelinde), LED far ve dijital enstrümantasyon bulunur. S, Pearl Storm Grey veya Candy Lime Green renklerinde gelir. ABS donanımlı döşeme için mevcut tek renk İnci Fırtına Grisidir. (Kawasaki/) KLR macerasını hazır hale getiren her şey de duruyor. Tam boy 21 ve 17 inç telli tekerlekleriyle engellerin üzerinden geçer, sürücüyü el korumalarıyla korur ve bir motor korumasıyla değirmenin alt takımını kayalardan korur. Egzoz, iz için de USFS onaylı bir kıvılcım önleyici ile uygun şekilde donatılmıştır. KLR650 S, İnci Fırtına Grisi veya Şeker Kireç Yeşili renklerinde 6.899$'a, ABS versiyonu ise İnci Fırtınası Gri renginde 7.199$'a temin edilebilir. Kaynak: Dirt Rider Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 24 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 24 Ekim , 2022 Harley-Davidson MT500, Şimdiye Kadarki En Nadir Harley-Davidson'dur Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Dünyanın En Hızlı Bisikleti 3D Yazıcıyla Yapılmış veya Basılmış mı Demeliyiz Bu ayın başlarında, zamana karşı test uzmanı Fillipo Ganna, 60 dakikada 56.792 kilometrelik devasa bir mesafe kat ederek yeni bir saat dünya rekoru kırdı. Ve Ineos Grenadier yarışçısı bunu 3D baskılı bir bisiklet üzerinde yaptı ve bu da 3D baskının bisiklet endüstrisinde devrim yaratacak en yeni teknoloji olup olmayacağı konusunda tartışmalara yol açtı. Pinarello Pazarlama Müdürü Federico Sibrissa, "3D bisiklet, aerodinamik, sertlik, sertlik ve konfor açısından en iyiyi elde etmemizi sağladı" diyor. Bisiklet, aerodinamiğe öncelik vermek için, garip bir şekilde, deniz biyolojisinden toplanan aero uzmanlığından gelen teknolojiyi kullanarak yapıldı. Marka, "Kambur balinaların okyanuslarda nasıl çok sıkı manevralar yapabildiklerini inceleyerek, araştırmacılar, tüberküllerin - paletlerinin önündeki çıkıntıların - bu yeteneğe önemli ölçüde katkıda bulunduğunu keşfettiler" diye açıklıyor. "Bisikletlere uygulanan bu şekil üzerinde çalışırken, sırtların, tümsekler arasındaki oluklarda akış şeklinde girdaplar oluşturarak, tepelerin arkasındaki akışın bağlı kalmasına neden olarak sürtünmeyi en aza indirebileceğini ve azaltabileceğini keşfettiler." Pinarello'nun çerçeve için kullanmak istediği küçük kanat benzeri özellikler karbon fiber kalıpla yapılamayacak kadar ayrıntılı olduğundan, uzay sınıfı alüminyum alaşımlı 3D baskı en iyi seçenekti. Şirketten bu yeni videoda Pinarello, tasarım sürecinden ilk çerçeveyi test etmeye ve Ganna'nın takım arkadaşı tarafından Ağustos ayında kırılan önceki rekoru kırdığı son rekor denemesine kadar bisikletin yaratılmasını paylaşıyor. Ineos Grenadier'in teknik ortaklar başkanı Carsten Jeppesen, "Burada gerçekten benzersiz bir ekipmanımız var... şu anda gezegendeki en hızlı bisiklet" diyor. Pinarello Bolide F HR 3D halka açıktır (UCI saat rekorunu kıran herhangi bir bisiklet için bir gerekliliktir) yaklaşık 59.220 $'lık pazarlık fiyatıyla. (Ama bu aynı zamanda gidonları da içerir!) Bisikletler talep üzerine basılacaktır. Yaşamak için ne güzel bir zaman! Kaynak: Bicycling Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 25 Ekim , 2022 Energica, Experia Electric Platformunda Yeni Bir Motosiklet Yelpazesi Tanıtıyor Şirketin 2027 yılına kadar yan çantalarında büyük planları var. Energica, 2022 Mayıs ayının sonunda Experia ADV'yi piyasaya sürdüğünde, İtalyan elektrikli OEM'i yeni motosikletin rolü konusunda çok netti. Bu sadece tamamen yeni bir bisiklet anlamına gelmiyordu. Bunun yerine şirket, Experia'nın tamamen yeni bir platformdaki ilk bisiklet olması gerektiğini söyledi. Şirketlerin alışkın olduğu gibi, elbette Energica ilgimizi canlı tutmak istedi - ama aynı zamanda çok fazla ayrıntıyı bir kerede vermemek istedi. Yeni Experia platformundan ne tür yeni elektrikli bisikletler bekleyebiliriz? Elbette bekleyip görmemiz gerekecek. Intermot 2022 itibariyle, Energica satış direktörü Giacomo Leone, MCN ile konuştu ve markanın kendisini beş yıl içinde nerede gördüğü konusunda biraz daha kamuoyuna yön verdi. Energica'nın 2027'ye kadar modeller için bir planı olduğunu ve bu planın aynı Experia elektrikli motosiklet platformuna dayanan toplamda dört veya muhtemelen beş modeli içerdiğini söyledi. Experia'nın kalbi, elbette, Energica Mavel Co-Engineering (EMCE) Daimi Mıknatıs Destekli Senkron Relüktans Motoru tarafından desteklenen Energica'nın en yeni güç aktarma organıdır. Eski EMCE motorundan hem daha küçük hem de termal olarak daha verimli—önceki versiyonun ağırlığına göre tam 10 kilogram (veya 2022 pound) kaybetti. Bir bisiklet için, özellikle pillerin ek ağırlığı konusunda endişelenmesi gereken bir elektrik için - bu, verilmesi gereken önemli bir ağırlıktır. Pillerden bahsetmişken Experia, Energica'nın 19,6 kWh nominal kapasite ile maksimum 22,5 kilovat saat pil kapasitesi sunan yeni lityum polimer pil kurulumuna sahiptir. Ayrıca, Experia, Seviye 3 DC hızlı şarj kullanarak sadece 40 dakikada yüzde sıfır ila yüzde 80 arasında bir şarj süresi ile üç şarj seviyesinin tümünü kullanabilir. Ayrıca talep edilen 85 pound-feet tork, 80 beygir gücü ve 102 tepe elektrikli midilli gücü sunuyor. Experia'nın üretim ve teslimatının önümüzdeki haftalarda, 19 Ekim 2022 itibariyle başlaması bekleniyor. Ayrıca Leone, Energica Ego platformunun gelecekte güncellemeler görebileceğini ancak hatta yeni modellerin planlanmadığını da sözlerine ekledi. Etkili bir şekilde yapılır—Experia platformu artık Energica'nın geleceğidir. MCN'nin Leone ile yaptığı röportajın tamamını Kaynaklarımızdaki bağlantıdan okuyabilirsiniz. Ne zaman daha fazlasını öğrenmeyi bekleyebiliriz? Intermot 2022, Energica'nın bisikleti Mayıs 2022'de piyasaya sürmesinden bu yana Experia'nın ilk halka arzı oldu. İtalyan OEM elbette EICMA 2022'ye katılmayı planlıyor - ve web sitesi çok şifreli bir satır sunuyor: “Sonraki durak: EICMA , 8-13 Kasım arasında harika haberlerle!” Bu, Leone'nin daha önce söylediklerine göre oldukça iyi durumda olan Experia sipariş kitaplarıyla ilgili harika bir haber mi yoksa dört gözle bekleyecek başka bir şey mi var? Her iki durumda da, birkaç hafta içinde öğreneceğiz. Kaynak: RideApart Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 27 Ekim , 2022 Oxfo'nun Yeni OX1'i Etkileyici Menzilli Kompakt Katlanır E-Bisikleti Teraziyi 16.5 kilograma indiriyor ve tek bir şarjla 84 mil gidebildiğini iddia ediyor. Katlanır bisikletler giderek daha sofistike ve zengin özelliklere sahip olsa da, pratiklik ve basitlik merkezli bir çift tekerlekte bu tür nitelikler her zaman aradığınız şey olmayabilir. Bazen, tonlarca teknik özellik için endişelenmeden yola rahatça ve kolaylıkla çıkmak ve hedefinize pedal çevirmek istersiniz. Bu nedenle, Oxfo'nun yeni OX1 elektrikli katlanır bisikleti sizin için doğru bisiklet olabilir. OX1, magnezyum alaşımından yapılmış yekpare bir çerçeveye sahip ve pil dahil edildiğinde ağırlığı 16,5 kilogramın altında. Bisiklet sadece hafif olmakla kalmaz, aynı zamanda katlandığında oldukça küçüktür, bu da iş yerinde masanızın altına yerleştirmeyi ve bir otobüste veya trende taşımayı kolaylaştırır. E-bisikletin tüm özelliklerini henüz bilmiyoruz, ancak OX1 Indiegogo'da piyasaya çıktığında, ihtiyacımız olan tüm bilgilere sahip olacağız. Gelişmiş performans için bir arka göbek motoruna ve spor modu ve güç yardım modu dahil olmak üzere çoklu sürüş modlarına sahiptir. Gidonlardaki küçük LCD'den modlar arasında geçiş yapabilir ve pil durumunuzu görüntüleyebilirsiniz. Bunun dışında, OX1 oldukça basit ve GPS, akıllı telefon bağlantısı veya mobil uygulama gibi süslü teknik özelliklerden yoksun. Ayrıca, herhangi bir vites içermediğinden tek bir vites oranıyla sınırlısınız. Neyse ki, yokuşları tırmanırken size yardımcı olacak o elektrik motoruna sahip olacaksınız. Bu noktada, muhtemelen bu bisikletin ne kadara mal olduğunu merak ediyorsunuzdur. Şu anda, Oxfo henüz fiyatlandırmayı açıklamadı, bu yüzden beklemeye devam etmemiz gerekecek. Piyasada tonlarca süper uygun fiyatlı, süper pratik e-bisiklet olduğundan, bu muhtemelen en önemli husus olacaktır. Oxfo, OX1'in Indiegogo sayfasını zaten kurdu, bu nedenle herhangi bir güncellemenin yayınlanıp yayınlanmadığını görmek için arada bir kontrol ettiğinizden emin olun. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 31 Ekim , 2022 Yazar Admin Gönderi tarihi: 31 Ekim , 2022 Elektrikli Bisiklet Üreticisi Kakuka, Rampage Fat-Tire E-Bike'ı Tanıttı Fütüristik Rampage iki versiyonda mevcuttur ve 750W veya 1.000W güç pompalayan bir Bafang motorunu paketler. Yeni başlayanlar için Rampage, bisiklet ve motosiklet dünyalarından unsurları birleştiren oldukça benzersiz bir tasarıma sahiptir. Yokuş aşağı bir dağ bisikletinde bulacağınıza benzer çok gevşek bir duruşa ve her iki uçta da uzun seyahat süspansiyonuna sahiptir. Ayrıca, 26x4 inç tüm arazi yağ lastikleri üzerinde yuvarlanır ve bu şeyi en engebeli arazide yukarı ve aşağı taşımanıza izin verir. Geleneksel bir e-bisikletin aksine, Rampage, yüksekliği ayarlanabilir gibi görünmeyen motosiklet tarzı bir seleye sahip. Tarzda bir artı noktası olmasına rağmen, bu, özellikle pedal vuruşlarından en iyi şekilde yararlanmak isteyenler için ergonomi için bir dezavantaj olacaktır. Her şey düşünüldüğünde, Rampage bir e-bisiklettir ve saf bacak gücünün yerini alacak bir motoru vardır. Güçten bahsetmişken, Rampage, saatte 28 mil maksimum hız sunan bir Bafang 750W motorla oldukça fazla paketliyor. Dahası, bisikletin çerçeveye entegre edilmiş bir 48V, 960 watt-saat pil paketlemesi. Bu güç ünitesi, 25 ila 50 mil destekli bir menzil sağlayabilir ve altı saatte tamamen şarj edilebilir. Kakuka ayrıca Rampage Pro adlı daha güçlü bir sürüm sunuyor. Bu, 1.000 W'lık bir Bafang motoruna ve saatte 32 mil maksimum hıza sahip. Ayrıca 31 ila 62 mil arasında daha uzun menzile sahiptir. Tüm bu homurtular, özellikle bisikletin sağlam yapısından en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız kesinlikle faydalı olacaktır. Kakuka, Rampage'in 220 kilograma kadar taşıma kapasitesi olduğunu söylüyor, ancak yerleşik bagaj rafları olmamasına rağmen, bu şeye kolaylıkla bagaj bağlayabileceğinizden oldukça eminim. Bununla birlikte, bisikletin ağır yapısı - teraziyi 37 kiloya indiriyor - muhtemelen gücünden sorumlu. Bu fütüristik, sağlam elektrikli bisiklet, sahneye yeni katılan Çin merkezli bir e-bisiklet üreticisi olan Kakuka'dan geliyor. Acemi statüsüne rağmen bu, markanın radikal tarzda tasarlanmış bir e-bisikleti piyasaya sürmesini engellemedi. Elbette, Kakuka Rampage fütürist görünüyor, ancak onu destekleyecek malları var mı? Hadi daha yakından bakalım. Fiyatlandırma ve bulunabilirlik açısından, Rampage ve Rampage Pro, Indiegogo'da ön sipariş için mevcut ve teslimatların Ocak 2023'te başlaması bekleniyor. Fiyatlar Rampage için 2.300$ ve Rampage Pro için 2.700$'dan başlıyor. Bisikletler, Scarlet Red, Baby Blue ve Lime Green'den oluşan çeşitli renklerde mevcuttur. Kaynak: Inside EVs Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.