Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Neden 2024 Ford Mustang V8 Kılavuzu, Benzin Oburu Vergisiyle Tokatlandı

AA1b4no0.img?w=768&h=407&m=6

Yeni 2024 Ford Mustang'in bu yılın sonlarında piyasaya sürülmesiyle birlikte fiyatlar Ford tarafından doğrulandı. Bu fiyatlardan bakıldığında, manuel şanzımanlı 5.0 Litrelik V8 motorlara sahip tüm 2024 Ford Mustang versiyonlarına Gas Ozzler Vergisi uygulanacak gibi görünüyor. Buna GT, GT Premium ve Dark Horse modelinin 480 ila 500 beygir gücü arasında değişen iki versiyonu dahildir.

Ancak, bu vergiden kaçınmak istiyorsanız, yine de verginin uygulanmadığı 10 ileri otomatik şanzımanı satın alabilirsiniz. Otomatik versiyona vergi dahil olmasa da otomatik şanzımanın fiyatı 1.595 dolar artıracağını belirtmek gerekiyor. Vergiyi ödemeyi mi yoksa otomatik şanzımanı mı almayı tercih edeceğiniz size kalmış. Tabii ki, manuel şanzıman istiyorsanız ve Gaz Kaçak Vergisinden kaçınmak istiyorsanız, daha küçük bir motor seçebilirsiniz. Bu motorlar, ikonik bir tasarıma sarılmış, düzgün bir güçlü araba yapmak için hala yeterli beygir gücü sağlıyor.

Benzin İçen Vergisi: Bilmeniz Gerekenler

Gas Ozzler Vergisi, gerekli yakıt ekonomisi seviyelerini karşılamayan yeni binek otomobiller için değerlendirilir. İlk olarak 1978 tarihli Enerji Vergisi Yasasında, yakıt açısından verimli olmayan araçların üretimini ve satın alınmasını caydırmak için kurulmuştur. O zamanlar minivanlar ve SUV'lar yaygın olarak bulunmadığından, Vergi Yasasına dahil edilmediler. Bugüne kadar, Vergi Yasası minivanları ve SUV'ları içerecek şekilde ayarlanmadı. Gas Guzzler Tax'in en son sürümü, galon başına 22,5 milden (mpg) başlayan, 1.000 $'dan başlayan ve sonunda 12.5 mpg'den daha az yakıt ekonomisiyle 7.700 $'a ulaşan artan bir miktar belirliyor. Ford, e-postayla gönderilen özel bir bildiride, Motor1'e 5.0 Litrelik V8 altı vitesli manuele sahip tüm 2024 Ford Mustang modellerinin Gaz Obur Vergisine tabi olacağını doğruladı.

Yıllar geçtikçe, otomobil üreticileri Gas Obur Vergisinden kaçınmak için yakıt verimliliğini optimize ediyor. Araba gereksinimleri karşılamıyorsa, Gaz İçen Vergisini IRS'ye ödemesi gereken tüketici değil, üreticidir. Bununla birlikte, çoğu üretici, Gaz İçen Vergisini arabanın maliyetlerine dahil ederek daha yüksek bir fiyata neden olur. Üreticilerin birden çok motor versiyonu sunmayı seçmelerinin nedenlerinden biri, tüketicilere yüksek vergiden kaçınma fırsatı vermek istemeleridir.

Diğer faktörlerle birlikte bu vergi, üreticileri ya yakıt verimliliğini artırmaya ya da Gas Guzzler'dan devrim yaratan elektrikli araca geçen Hummer gibi elektrikli araçlara geçmeye yöneltti. Ford'un 5,6 milyar dolarlık projesi olan T3 bile, eskiden oldukları gaz avcılarından uzaklaşırken, dünyanın en çok satan kamyonunu yeniden icat edecek.

Ford 2024 Mustang'e Neden Benzin Kaçıran Vergisi Uygulanıyor?

Bu kolay alınamayan bir karar ama Ford sonunda 2024 Ford Mustang'in fiyatına Gas Ozzler Vergisini dahil etmeye karar verdi. Temel olarak, manuel şanzımanlı 5.0 Litrelik V8 motorun yakıt tasarrufu dışında her şeyle bilinmesi nedeniyle buna karar verildi. Bu motorlar, 480 ila 500 beygir gücüne sahip olacak şekilde üretildi, ikincisi Dark Horse modeliydi. İyi bir 315 beygir gücüne sahip 2.3L EcoBoost motorla karşılaştırıldığında, bu yaklaşık 170 beygirlik bir artış anlamına geliyor.

Gas Guzzler Tax'in otomatik şanzıman için geçerli olmadığı göz önüne alındığında, Ford güçlü araba tutkunlarını 10 vitesli otomatik şanzımanı satın almaya teşvik ediyor gibi görünüyor. Para için en iyi değeri arayanlar için, aynı zamanda daha fazla yakıt tasarrufu sağlayacağı için otomatik şanzımana gitmek daha iyi bir seçenek olabilir.

Bu, 2024 Ford Mustang İçin Ne İfade Ediyor?

Gas Obur Vergisi, Ford ve 2024 Mustang satış rakamları için kötü haber olabilir. 5.0 Litrelik V8 manuel motorun her birinin fiyatı yaklaşık yüzde 2 arttığından, bu, tüketicilerin V8 motorlu daha ucuz bir alternatif araba seçmesine yol açabilir. Mustang'in 2018'de olduğu gibi Amerikan güçlü otomobil pazarındaki satışlara hakim olup olmayacağını görmek için rakamları beklememiz gerekecek.

Karar tartışmalı olsa da, 2024 Ford Mustang 5.0-Litre V8 manuel motorlara Gas Ozzler Vergisinin uygulanması şaşırtıcı değil. Dünyanın dört bir yanındaki üreticiler, yakıt açısından daha verimli araçlar üretmeleri için büyük bir baskı altına giriyor. Bu trendin yanı sıra elektrikli araba satışlarının artmasıyla, günümüzde gaz yakan bir güçlü arabayı tanıtmak giderek daha zor hale geliyor. Ford, 2024 Ford Mustang 5.0 Litrelik V8 manuel modellerine Gaz Yakan Vergiyi uygulayarak, yakıt açısından daha verimli araçlar üretme taahhüdünü kanıtlıyor. İkonik Mustang'i arayan güçlü araba tutkunları için 2024 Ford Mustang Dark Horse, koleksiyonlarına mükemmel bir katkı olacak.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Tüm Amerikan Kamyonetlerinin (Pikap) Büyük Babası

AA1blTGT.img?w=768&h=432&m=6

Büyük bir kamyonet pazarındaysanız, muhtemelen Ford F-Serisi kamyonetlerin veya Chevrolet Silverado HD serisinin ağır hizmet türevlerinden birine bakacaksınız, ama ya daha da büyük bir şey istiyorsanız? Amerika'nın uzun bir pikap geçmişi var, muhtemelen kimsenin isteyeceğinden çok daha büyük ve hepsinin büyükbabasını görmek istiyorsanız, üç büyük Amerikan markasından uzak durmalısınız. Bunun yerine, şimdiye kadar yapılmış en büyük seri üretim pikapı bulmak için International'ın tarihini araştırmaya başlamalısınız.

CXT'ye Merhaba Deyin

Ticari bir ağır hizmet kamyonunu tüketici kullanımı için bir pikap haline getirme konusunda güvenebileceğiniz bir marka varsa, bu, büyük ticari kamyonlar üretmesiyle tanınan bir marka olan International olacaktır. Şimdiye kadar seri üretilecek en büyük pikap, "Commercial Extreme Truck"ın kısaltması olan International CXT olarak adlandırılıyor.

CXT, markanın RXT ve MXT'yi de içeren XT kamyon yelpazesinin sadece bir parçasıdır. CXT'nin temelini International'ın 7300 kamyon şasisi oluşturuyor; bu, bir eyaletten diğerine kargo taşırken 25.999 pound brüt araç ağırlığına sahip olması amaçlanan bir ağır hizmet aracıdır. Devasa bir alıcıya dönüştüğünde, muhtemelen kendi yerçekimine sahip olacak kadar ağır olacağını hayal edersiniz ve gerçekten de öyledir (ancak muhtemelen yerçekimi çekme kısmı değildir).

Tartıyı 14.500 pound olarak deviren bu, fabrikadan şimdiye kadar üretilmiş mutlak en ağır pikap. Referans olarak, Ford F-150, donanıma ve konfigürasyona bağlı olarak yaklaşık 4.069 ila 5.697 pound ağırlığındadır. Ve F-150'nin 14.000 pound'luk maksimum çekme kapasitesinin zaten uygun olduğunu düşünüyorsanız, International CXT 6.000 pound daha çekebilir. CXT, muazzam yeteneklere sahip devasa bir pikaptır.

Ama Buraya Nasıl Geldik?
Muhtemelen bilmiyorsunuzdur diye söylüyorum, International'ın pikap yapma konusunda uzun bir geçmişi vardır. 1908'de, şirket çoğunlukla çiftçiler için traktör üretmeye hizmet ettiği için International hala International Harvester olarak bilindiğinde, şirket Autowagon'u yarattı. Amerika'da pikap pazarını popüler hale getirdiği kabul edilen bu modeldir.

Popüler mürettebat kabini düzenini de unutmayalım çünkü aynı zamanda International sayesinde dünya artık dört kapılı kamyonetlerin pratikliğini seviyor. 1970'lere kadar International için işler iyi gitmeye devam etti ve alıştığımız ağır ticari kamyonları üretmeye başladı. International'ın pikap yapma konusundaki uzun geçmişine rağmen, neden artık bir tane üretmiyorlar? 1980'lerde International büyük mali kayıplar yaşadı, bu da girdiği işletmelerin çoğunun satılması gerektiği anlamına geliyordu.

Sürdürdüğü tek iş, ağır ticari kamyon işidir, ancak ayakta kalabilmek için International Harvester adı ve logosunun bile satılması gerekiyordu. 1986'da, bir Amerikan holding şirketi olan Navistar, adı ve logosunu satın aldı ve şu anda bugün bildiğimiz International'ı işletiyor.

Bu noktada, International'ın 2000'lerin ortalarında nasıl büyük bir pikap yarattığını merak ediyor olabilirsiniz. Pikap satışları, 1980'de iki milyon adetten 2019'da satılan on iki milyon adetle zirveye ulaştı. Buna ek olarak, ortalama pikap daha büyük ve ağırlaştı ve birçok Amerikalı için bir araç olmaktan çıkıp daha rahat bir günlük sürücü haline geldi. Bu, daha fazla özellik, daha lüks iç mekanlar ve daha yüksek sürüş konforu ve dolayısıyla daha yüksek bir fiyat etiketi anlamına geliyordu.

İnsanlar bir metadan lüks bir ürüne dönüştükçe bir pikap için daha fazla ödemeye razı oldular ve Amerika'daki pek çok şeyde olduğu gibi, daha büyük her zaman daha iyidir. Ford'un F-350'ler veya Chevy'nin Silverado 3500 HD'ler yaptığı bir zamanda, International bir ağır hizmet kamyonundan bir pikap yaratmayı düşündü ve böylece International XT model yelpazesi doğdu. XT serisi, CXT'den ve RXT adı verilen biraz daha düşük ancak daha uzun bir modelden oluşuyordu.

2008 durgunluğu birçok otomobil üreticisi için kıyamet anlamına geliyordu ve buna International da dahildi. Böylesine büyük bir araca sahip olmanın getirdiği sürekli artan çevresel kaygılarla birlikte, International CXT ve RXT sonunda dodo'nun yolunu tuttu. Ekonomi düzelirken, daha da büyük bir pikap yaratma motivasyonu artıyordu.

International artık XT model yelpazesini üretmediğinden, Georgia merkezli Extreme SuperTruck adlı özel bir kamyon üreticisi ile işbirliği yaptı. International, en son ve son kamyon projesi için her şeyi yaptı ve HV507 kamyonunu canavar pikapının temeli olarak kullandı ve gerçekten de Donut Media'dan arkadaşlarımızın sürebildiği canavar ne kadar büyüktü. Bunun nedeni, HV507'nin International'ın "Ağır Hizmet Kamyonu" olarak adlandırdığı bir model serisinin parçası olmasıdır. O kadar büyük ve sağlam ki taşıma kapasitesi, CXT'nin 20.000 pound'luk çekme kapasitesine denk.

Bu aynı zamanda ona boyutuna uygun bir kalp vermek anlamına geliyordu. Daha güçlü DT466 7.6 litre sıralı altı turbo dizelden çok daha büyük olan, 370 beygir güç ve halihazırda yalnızca 1.400 rpm'de mevcut olan 1.250 pound-feet tork üreten devasa bir Cummins 8.9 litre turbo dizel V-8'i bir araya getiriyor 220 beygir gücü ve 540 pound-feet büküm üreten.

Bu kamyon sadece çok fazla yetenekle gelmedi. Aynı zamanda lükstü. İç mekan pelüş deri ile kaplandı, ayrıca bir bilgi-eğlence sistemi ve yatağa dönüşebilen arka koltuklar bile alıyorsunuz. Fazlalığın tanımıydı ve 185.000 dolarlık bir fiyat etiketi ile ucuza gelmedi. Bununla birlikte, bu seri üretim bir araç olmadığı ve bunun yerine daha çok özel bir iş olduğu için, şimdiye kadar yapılmış en büyük seri üretim kamyonet değil. Bununla birlikte, satın alabileceğiniz mutlak en büyük pikaptır.

Uluslararası İçin Sırada Ne Var?

Kamyonetler ve SUV'lar bugünlerde çok revaçta olsa da, bu kamyonların geri dönüş yapmasını beklemeyin. Artı olarak, International'ın Chevrolet'in Silverado'nun ağır hizmet modellerini geliştirmesine yardım ettiğini biliyor muydunuz? Buna karşılık International, Silverado HD'nin modellerini International CV olarak yeniden adlandırdı. Bu, belki de aşırı büyük pikapları bir şey haline getiren bir markadan bir pikap sahibi olmaya bugün yaklaşabileceğiniz en yakın noktadır.

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

2023 Ford GT Mk IV: Şimdiye Kadar Bildiğimiz Her Şey

AA1bldyQ.img?w=768&h=512&m=6

Ford, tamamen yeni bir süper otomobil olasılığını düşünürken, Blue Oval'in en yüksek performans seviyesinde neler yapabileceğini bize göstermek için en azından sadece pistte kullanılabilen Ford GT Mk IV'e sahibiz. Yolda giden GT'yi temel alan Mk IV'ün çift turboşarjlı EcoBoost motoru, 800'den fazla beygir gücü üretmek amacıyla geliştirildi. Tüm bu kas - Multimatic Adaptive Spool Valve süspansiyonu ile birlikte - uzun kuyruklu karbon fiber gövdeye sarılmıştır ve 67 örneğin her biri elle yapılmıştır. Bu sayı, orijinal 1967 GT Mk IV yarış arabasına bir gönderme ve Ford, 1.7 milyon dolarlık fiyat etiketini bile karşılayabilen birkaç şanslı müşteri için özel bir başvuru sürecini başlattı.

AA1bl0EG.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2023 Ford GT Mk IV Ne Zaman Çıkıyor?

2023 Ford GT Mk IV'ün ABD'de çıkış tarihi 2023 baharının sonları olarak belirlendi, ancak "müşteri seçimleri" 2023'ün ilk çeyreğinde zaten onaylandı - bu, temelde Ford'un kimin olacağına zaten karar verdiğini söyleme şekli. bu arabayı satın alma fırsatı ve kim almayacak. Bu araba, en yeni GT nesline son bir perde çağrısı olarak çıkacak.

2023 GT Mk IV'ün Fiyatı Ne Kadar?

2023 Ford GT'nin başlangıç fiyatı şaşırtıcı bir şekilde 1,7 milyon dolar, ancak bireysel müşteri spesifikasyonlarının bu MSRP'ye önemli ölçüde katkıda bulunabileceğini güvenle varsayabiliriz.

Referans olarak, standart GT'nin maliyeti yaklaşık 500.000 $'dır, bu nedenle bu Mk IV üç kattan daha pahalıdır. Daha prestijli otomobil üreticilerinden alabileceğiniz diğer egzotiklerin ışığında bu miktarda parayı sindirmek zor. Muhteşem tasarımı ve sansasyonel V12'si ile yaklaşık 2,2 milyon dolara 829 beygirlik Ferrari Daytona SP3 var - ve onu gerçekten yolda da kullanabilirsiniz. Ancak daha makul bir fiyata evde üretilmiş bir şey istiyorsanız, Chevrolet Corvette Z06 var - bu özel bir pist değil, ancak 670 hp yapıyor, 2,6 saniyede 100 km / saat hıza çıkabiliyor ve yaklaşık 110.000 $ 'dan başlayan bir başlangıç maliyeti var. Ancak rakipler ve para, bir GT Mk IV satın alan kişinin aklına bile gelmeyen sıkıcı, mantıklı düşüncelerdir.

AA1bl0EK.img?w=768&h=512&m=6

Yeni Ford GT Mk IV Dış Görünüm Ve Renkler

Mavi Oval'in kredisine göre, yeni Ford GT Mk IV'ün dış tasarımının radikal tasarımı, standart GT'yi neredeyse sıradan gösteriyor. Bu arabanın sadece pist kullanımı için kabul edilmiş olmasına şaşmamalı çünkü ortalama bir araba yolunda veya hız tümseğinde yere bu kadar alçak oturan bir şeyde gezinmek neredeyse imkansız.

Dış kısım, havada olabildiğince verimli bir şekilde kaymak için hazırlanmış, aero-odaklı, uzun kuyruklu bir tasarımdır. Mk IV, normal GT'nin gündüz yanan ışık düzenini takip ediyor ancak normal farlara sahip görünmüyor. Havalandırmalı kaput kırmızı renkle vurgulanırken, son derece belirgin bir ön ayırıcı öne çıkıyor.

Yandan görünüm, aerodinamik jant kapaklarını ve Michelin lastiklerini sergiliyor ve kapıların üzerinde Ford logosu var. Yan etekler, gövdenin etrafına noktalı diğer birkaç bileşen gibi görünür karbon fiberden yapılmıştır. Arkada, GT Mk IV, devasa bir arka kanada ve çift borulu yükseğe monte edilmiş egzoz çıkışına sahiptir. Yuvarlatılmış arka farlar, geleneksel bir yol arabasından fırlamış gibi görünüyor, ancak büyük arka difüzör yarışçı çığlıkları atıyor.

Burada beyaz harflerle birlikte birden fazla mavi tonunu kırmızıyla harmanlayan bir dış görünümde görüldüğü için, müşterilerin seçebilecekleri başka Ford GT renkleri olup olmayacağı belli değil.

AA1blueh.img?w=768&h=512&m=6

Ford GT Mk IV Boyutları

Ford GT Mk IV'ün resmi boyutları üretici tarafından paylaşılmadı, ancak uzatılmış dingil mesafesi ve uzun kuyruk gövdesi, normal GT'den daha büyük olduğunu gösteriyor. İkincisi 187,5 inç uzunluğa, 106,7 inç dingil mesafesine, 43,7 inç yüksekliğe ve 78,9 inç genişliğe sahiptir.

Mk IV'ün boş ağırlığı bilinmiyor, ancak yalnızca paletli bir canavar olarak, normal GT'nin 3.300 küsur pound ağırlığından daha hafif olabilir.

Ford GT Mk IV Motor Ve Performans

Normal GT ile karşılaştırıldığında, yeni Ford GT Mk IV kupasındaki motor muazzam bir güç artışı elde etti. Twin-turbo EcoBoost V6 normal arabada 660 beygir güç üretiyordu ama Ford, Mk IV için 800 beygiri hedefliyor. Motorun da daha büyük bir deplasmana sahip olduğu söyleniyor, ancak bunun ne olduğu henüz belirtilmedi - veya başka performans özellikleri de yok.

Muazzam gücüyle devam etmek için Ford, Mk IV'te uygun bir yarış vites kutusunun kullanıldığını söylüyor, ancak bir kez daha daha fazla ayrıntıya girmedi. 660 bg'lik normal GT'nin 0-60 sprint için yaklaşık üç saniyede çalıştığı düşünüldüğünde, Mk IV'ün ne kadar hızlı olması gerektiğini ancak hayal edebilirsiniz.

Uzatılmış dingil mesafesinin yanı sıra GT Mk IV, Multimatic Adaptive Spool Valve yarış süspansiyonuna sahiptir.

AA1blwpF.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AA1bldyZ.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Gaz Kilometresi

Mk IV için gaz kilometre iddiası bulunmamakla birlikte, standart 2022 Ford GT 12/18/14 mpg şehir/otoyol/kombine olarak geri döndü, bu aslında bu tür bir araba için uygun. GT Mk IV'ün daha büyük, daha güçlü EcoBoost motoruyla daha iyisini yapmasını beklemiyoruz ve bu kimseyi rahatsız etmeyecek bir gerçek.

Ford GT Mk IV İç Mekan Ve Kargo

Aralık 2022'de araç çevrimiçi olarak tanıtıldığında Ford GT Mk IV'ün içi hakkında hiçbir şey söylenmedi ve kabine ait herhangi bir fotoğraf paylaşılmadı. Standart GT'de sabit bir sürücü koltuğuyla birlikte tüm dikkati sürücüye veren son derece minimalist bir kokpit zaten var - ancak hem direksiyon simidi hem de pedallar ayarlanabiliyor.

Ford GT Mk IV'teki koltukların, muhtemelen altı noktalı emniyet kemerleri ve onu sert pist kullanımına uygun hale getirecek bir karbon kabuk ile daha da aşırı, yarış benzeri öğeler olduğunu hayal edebiliyoruz. Mk IV normal yollarda kullanılamayacağından, standart GT zaten direksiyonun arkasından gürültülü bir canavar olmasına rağmen, Ford'un konfor veya ses yalıtımına odaklanması gerekmeyecek.

AA1bldz5.img?w=768&h=512&m=6

Tam bir bilgi-eğlence sistemi, sadece pistte çalışan bir araba için gerçekten gerekli olmayacak, bu nedenle bu alanda standart GT kadar işlevselliğe sahip olmayabilir. Aynı şey, trafiğe çıkması yasal bir araba için gerekli olacak güvenlik ekipmanı için de geçerli.

İçerideki değişikliklerin dışarıdakiler kadar sert olup olmadığını bekleyip görmemiz gerekecek. Standart Ford GT, piyasadaki hemen hemen tüm diğer arabalardan daha az kargo alanına (gülünç bir 0,4 fit küp) sahiptir - yalnızca küçük bir kamera çantası ve belki bir su şişesi alabilir. Mk IV'ün daha uzun gövdesiyle bile bu alanda daha iyi olmasını beklemeyin.

AA1bl5HG.img?w=768&h=512&m=6

Kaynak: CarBuzz

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bir Mazda Rotar Spor Araba Sonuçta Oluyor, Ama Büyük Bir Sorun Var

AA1bnnt1.img?w=768&h=432&m=6

Son 15 yılda, çoğu Japon otomobil üreticisi bir tür spor otomobil rönesansı yaşadı. Yeni bir Nissan GT-R, GR Supra, Acura NSX ve diğer ikonik Japon arabalarımız var. Performans modelleri söz konusu olduğunda Mazda yedekte oturuyordu, ancak artık marka bize RX-7'nin uygun bir halefini verebilir.

2020'den beri yeni bir Mazda döner spor otomobil hakkında bir şeyler duyuyoruz ve patentlere bakıyoruz, ancak şu ana kadar elde ettiğimiz tek şey çarpıcı RX Vision konsepti. Mazda, yeni nesil SUV'lar lehine daha sportif bir Mazda 6 ile birlikte yeni döner spor arabayı rafa kaldırdı, ancak şimdi RX-9 yeniden menüye girmiş gibi görünüyor ve küresel bir model olabilir gibi geliyor.

Döner Güç Oyuna Geri Döndü

2022'de, üç rotorlu motor ve 48 voltluk hafif hibrit sistemle çalışan bir Mazda spor arabasını ortaya çıkaran başka bir sızdırılmış patent grubunu inceledik. Mazda blogu Taku2-4885 tarafından bildirildiği üzere en son patentler, üç rotorlu motorun 48 volt mimarisinin yanı sıra yeni bir Mazda için hala planlarda olduğunu gösteriyor, bu nedenle Mazda RX-9'un , gerçekten, bir melez olun. Patent görselleri, bir rotor yuvasını ve üç buji deliğini net bir şekilde gösteriyor ve önceki Mazda patentlerinden alınan rotorların sayısını doğruluyor.

Mazda'nın en son patenti, "sürüş için döner motor kullanan hibrit araç" adı altında dosyalandı, bu da döner motorun Mazda MX-30'daki gibi yalnızca bir jeneratör olarak hizmet etmeyeceği anlamına geliyor. Çok sayıda rotor onu az ya da çok belirgin hale getirirken (MX-30'un tek rotorlu bir jeneratörü vardır), aynı zamanda Mazda'nın onu doğrudan rekabete sokacak 350 ila 400 beygir gücünde bir araba yapma hedefinden de bahsediyor. Nissan Z ve Toyota GR Supra ile. Daha önce gelen RX-7 ve RX-8'in her ikisi de çift döner motora sahipti.

Döner ünitenin modüler yapısı nedeniyle, ekstra güç elde etmek için başka bir rotor eklemek yaygın bir uygulamadır ve Mazda'nın RX-9'u yürekten aldığı bir şey gibi görünmektedir. Döner motorun kendisi MX-30'daki motoru temel alır ve bu onaylanmasa da zorunlu çalıştırma olmadığı anlamına gelebilir.

AWD, Mazda P-HEV Spor Araba

Daha önce yarı hibrit kurulumdan bahsetmiştik, ancak son patentler üç elektrik motorunu gösteriyor. Bunlardan ikisi ön tekerleklerin her birine ayrı ayrı güç sağlayacak, üçüncüsü ise şanzıman ile döner motor arasında konumlandırılacak ve hafif hibritteki gibi bir destek işlevine sahip olacak. Araba vlogger'ı ve YouTuber Kirk Kreifels, bunun artık üretilmeyen ikinci nesil Honda NSX'e benzer bir kurulum olduğunu belirtti; temel fark, ortadan motorlu NSX'in bir F-HEV olması, Mazda'nın en son patentlerinin ise bir P- HEV mimarisi.

Döner motor, klasik FR düzenini koruyarak öndeki doğal yerini alacak. Mazda'nın yeni döner spor arabadaki gecikmesinin ana nedenlerinden birinin, döner motoru geleceğin Euro 7 eko-normlarıyla uyumlu hale getirmek olduğunu biliyoruz - bu, markanın Skyactiv motorlarının zaten yaptığı bir şey. Haziran 2021'de alınan ilk patentler hafif hibrit kuruluma işaret ederken, yeni P-HEV mimarisi, üç dönüşlü motoru Euro 7 uyumlu hale getirmenin bir yolu olabilir.

Mazda'nın en son patentleri ayrıca, gerektiğinde çıkışlarını 96 volta ikiye katlayabilen 48 voltluk modüller kullanan yeni, değişken voltajlı bir sistem önerir. Bunu Mazda'nın büyük platformlarında, CX-60 ve CX-90 gibi modellerde zaten görüyoruz ve daha geleneksel bir PHEV kurulumuna kıyasla ağırlıktan tasarruf etmenin iyi bir yolu.

Mazda RX-7, gününe göre bile hafifti ve Mazda, RX-9'un uygun bir ruhani halefi olmasını açıkça istiyor. Şanzıman açısından, Mazda'nın yeni sekiz vitesli otomatik şanzımanı, şirketin şu anda sahip olduğu en iyi ünite olduğu için en mantıklı seçim gibi görünüyor. Bununla birlikte, hala uygun bir manuel şanzımanın mevcut olmasını umuyoruz.

Mazda RX-9 Gerçekte Ne Kadar Güç Üretecek?

Bu noktada, toplam sistem çıktısı için kesin rakamlar verilmedi, ancak bazı ipuçlarımız var. Ön elektrik motorlarının her birinin 23 beygir (17 kilovat) veya 46 beygir (toplam 34 kilovat), üçüncü elektrik motorunun ise 36 beygir (25 kilovat) güç sağlayacağını biliyoruz. Şimdiye kadar 82 beygir (59 kilovat) gücümüz var. sadece elektrik gücü MX-30'un tek döner jeneratörünün 75 beygir gücü paketlediğini biliyoruz.

Patentlerde yer alan Mazda RX-9'un üç rotorlu motorunun MX-30 ünitesine dayandığını da biliyoruz, ancak Mazda hiç şüphesiz çok daha fazla gücü güvenilir bir şekilde işlemek için güçlendirecektir. Tüm söylenenlerle birlikte, yukarıda belirtilen 350 ila 400 beygir gücü rakamı kulağa gerçekçi geliyor. Mazda, hidrojenle çalışan döner motor olasılığını da inceledi, ancak döner motorları çevreleyen karmaşıklıklar göz önüne alındığında, bir üretim versiyonunun olması pek olası görünmüyor.

Şimdiye kadar, üç dönüşlü P-HEV kurulumu en olası olanıdır ve muhtemelen elde edeceğimiz şey de budur. Bununla birlikte, Taku2-4885'e göre Mazda "neredeyse aynı patent için Avrupa'da başvuruda bulunurken" en son patentler geçen hafta Amerika Birleşik Devletleri'nde yayınlandı. Bunun ne anlama geldiğinden henüz emin değiliz, ancak Mazda'nın gelecekteki döner spor otomobilinin satışlarını Japonya ve ABD ile sınırlamak istemediği açık.

Farklı pazarlar için farklı aktarma organları seçeneklerimiz olacak mı? Çok küçük bir pazar nişinde rekabet eden bir araba için birden fazla aktarma organı geliştirmek finansal olarak pek mantıklı olmayacağından pek olası değil. Önemli olan, bir Mazda spor otomobilinin, muhtemelen arkadan çekişli bir Mazda 6 ile birlikte nihayet köşeyi dönebilmesidir.

Kaynak: TopSpeed

  • Admin
Gönderi tarihi:

Woman Shows off the Mercedes Amg One, and It Is Stunning

 

 

  • Admin
Gönderi tarihi:

258 Bin Dolarlık bir Ferrari F8 Tributo'nun kaputuna fırın düşerse ne olur?

AA1b8Qf4.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Çin'de bir forklift sürücüsü, park halindeki bir Ferrari F8 Tributo'nun kaportasına kazara fırın düşürdüğünde unutacağı bir gün yaşadı. İtalyan süper arabasının kaputunun üzerinde duran ve değeri 258.000 doları aşan profesyonel bir fırını gösteren resimler ve video görüntüleri internette ortaya çıktı.

Kaynak: Urban Life

  • Admin
Gönderi tarihi:

AC Havalandırma Sisteminizi Bir Profesyonel Gibi Temizlemek İçin Kolay Yol

Arena Media Brands, LLC ve bu web sitesinin ilgili içerik sağlayıcıları, bu web sitesindeki ürün ve hizmetlere yönelik bazı bağlantılar için tazminat alabilir.

Arabanızın klima sistemi hoş olmayan kokular yayıyorsa veya en iyi performansı göstermiyorsa, işte klima havalandırma sisteminizi bir profesyonel gibi temizlemenize yardımcı olabilecek kolay bir tüyo. Bir klima temizleme solüsyonu kullanarak birikmiş toz, birikinti ve istenmeyen kokularla etkili bir şekilde mücadele edebilirsiniz.

Bu temizlik macerasına başlamak için, otomotiv kullanımı için özel olarak tasarlanmış bir klima temizleme çözümüne ihtiyacınız olacak. Bu çözümler tipik olarak bir köpük formunda gelir ve AC havalandırma sisteminizdeki erişilmesi zor alanlara ulaşmak için mükemmeldir.

Genellikle ön camın yanında veya ön panelin altında bulunan ön panelinizdeki hava giriş deliklerini bularak başlayın. Temizleme solüsyonunun üzerindeki talimatları dikkatlice takip edin ve doğrudan havalandırma deliklerine uygulayın.

Bununla birlikte, internet bu konuda pek çok karışık duyguya sahipti ve uzmanlar da dahil olmak üzere çoğu kişi, havalandırma deliklerinizi temizlemek için bir buharlı temizleyicinin daha iyi ve daha güvenli bir fikir olduğu konusunda hemfikirdi. Kullanıcı @Ray dedi. "Evet, bunu yapmanı önermem."

Sonra @andres, köpüğün havalandırma deliklerinden nasıl çıktığıyla ilgilendi ve "Bunu nasıl çıkarırsın?" dedi. Ve birisi teklif etti ve cevap verdi ve şunu önerdi: "Klimanın yoğuşturma sisteminin nasıl çalıştığından tam olarak emin değilim, ancak videoda görebildiğim gibi kalan şeyi arabanın altına gönderiyor."

Ne düşünüyorsun?

Kaynak: Axel Addict

  • Admin
Gönderi tarihi:

Bu Supercar Blondie'nin Şimdiye Kadarki En Güçlü Lamborghini'ye İlk Bakışı

2024-lamborghini-revuelto.webp

En hızlı Lamborghini nedir? Bazı modellerin resmi en yüksek hızları olmadığından ve bir dizi modern Lamborghini süper arabasının tümü aynı 217 mil veya 221 mil hıza sahip olduğundan, cevaplaması zor bir soru.

Lamborghini Sian gibi arabaların, İtalyan markası tarafından bazen birincisini, bazen de ikincisini yapabileceği belirtiliyor. Sıkça alıntılanan sihirli sayı 350 km/s – 217 mph'dir.

Lamborghini Revuelto, ilk hibrit Lambo değil (ilk eklentidir), ancak Aventador'un yerini alan, şimdiye kadarki en güçlü Lamborghini.

YouTube kanalı Supercar Blondie, Alex Hirschi'yi Revuelto'yu hissetmek ve muhteşem tasarımına göz atmak için Sant 'Agata'daki Lamborghini genel merkezinde bekliyor.

Lamborghini Revuelto'nun Maliyeti Ne Kadar?

Lamborghini Revuelto 600.000 $'a mal olacak, ancak para için çok şey alıyorsunuz. 1001 hp'lik bir aktarma organı, 3 elektrik motoruna sahip 6,5 litrelik bir V12'den oluşur ve motorlardan ikisi önde ve biri arkada olmak üzere tüm tekerleklere güç sağlar.

217 milden daha yüksek bir azami hızın yanı sıra 3 saniyenin altında 0-60 mil/saat süre tanıdıktır, ancak hem en yüksek beygir gücü rakamı hem de hibrit ayrıntılar tartışmasız en çok odaklanılacak şeylerdir. Supercar Blondie Alex, yalnızca elektrik gücüyle 136 km/sa hıza çıkabileceğinizi, ancak pil bitene kadar yalnızca 6 mil gidebileceğinizi söylüyor. Şans eseri, V12 pili 6 dakikada şarj edebilir. Dakikada bir mil.

Revuelto, (ve YouTube'un merceğinden) etkileyici görünüyor, ancak Alex, ön taraftaki Y şeklindeki ışıklar gibi Sian'dan ipuçları alan tasarım ve çok agresif olan ses tarafından gözle görülür bir şekilde şaşırmış görünüyor. . Yine de sessiz 'EV' modunda başlar, böylece öğle vakti araba sürmeye karar verdiğinizde komşularınızı siesta yaparken uyandırmazsınız.

Lamborghini Revuelto'nun Nesi Bu Kadar İyi?

Revuelto hakkında neyin iyi olduğu, neye değer verdiğinize bağlıdır, ancak 2023'te bir süper otomobil olarak, bir hibrit olmasına rağmen, doğal emişli bir V12'ye sahip ki bu çok önemli; tüm niyet ve amaçlara göre, gerçek bir Lambo. Supercar Blondie, serin dokunarak açma özelliğine sahip kapılara dikkat çekiyor, daha kolay giriş sağlayan daha küçük bir yan eşik var ve iç mekanda Alex'i uçurmaya devam eden bazı özellikler var.

Tasarıma bayılıyor ama açık ara dijital gösterge grubu ve yolcu ekranına eşlik eden bilgi-eğlence sistemini seviyor. Widget'ları ve özellikleri 3 ekran arasında hareket ettirebilir, deneyimi sizin ve yolcuların beğenisine göre özelleştirebilirsiniz. Tek tuşla erişim için önceden ayarlanmış klima kontrol ayarlarını bile kaydedebilirsiniz.

Kablosuz telefon şarjının olmaması, bir arabanın 500.000 $'lık yanlış tarafında bir gözden kaçırmadır, ancak genel olarak Revuelto - veya İspanyolca'da "karıştırılmış" - 2023 için süper araba tarifini biraz karıştırırken, yapılan her şeye sadık kalıyor. onlar her şeyden önce bir poster markası.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Manhart'ın Yeni Range Rover Sport'u Modifiye SUV'lerin 'Altın' Devrini Gösteriyor

MANHART-Sport-SV-650-Website-Slider-1840

Bir Alman şirketi olan Manhart Performance, nihayet Manhart Sport SV 650 SUV'u tanıttı. Bu, üçüncü nesil Range Rover Sport P530'un ayarlanmış bir versiyonudur. Açıkçası, hiçbir Manhart şaheseri birkaç dış değişiklik olmadan tamamlanmış sayılmaz. Manhart, bu inanılmaz makineyi kendilerine özgü siyah ve sarı stiliyle özelleştirdi. Manhart, dış cephe modifikasyonlarının yanı sıra araçta duruş değişiklikleri de yaptı. Bu, SV 650'nin yola sadık kalacağı anlamına gelir. Hepsi, kimsenin hayal etmemesi gereken bir Range Rover Sport yapma fikrinde. 653 beygir gücüne sahip bu SV 650, Land Rover üreticisinden gelen orijinal modelden çok daha canavar.

Manhart, Ranger Rover Sport'tan 653 HP Çıkarıyor

Estetik değişiklikler, Manhart Performance'ın üzerinde çalıştığı her arabanın hayati bir yönüdür. Yine de üretici, en iyi performans için Range Rover Sport'un motor gücünü geliştirdi. V8, tipik bir stok motor olarak müthiş bir canavar. Range Rover Sport P530'daki 4,4 litrelik turboşarjlı V8 motor, 530 beygir gücü ve 553 lb-ft tork üretir. Bu motor, çoğu insanın ihtiyaç duyduğundan çok daha fazla çıktı sağlar.

MANHART-Sport-SV-650-Website-1.jpg

Arabanın mevcut güçlü motoru göz önüne alındığında, Manhart Performance onu daha da geliştirme şansına karşı koyamadı. Şirket, araca bir MHtronik güç kutusu ekledi. Bu, SV 650 Range Rover Sport'un inanılmaz bir 653 beygir gücü ve 664 lb-ft tork üretmesini sağlar. Ayırt edici V8 motor sesi tamamen başka bir seviyeye gidiyor. Bu, Valf Kontrollü bir Manhart Paslanmaz Çelik Egzoz Sisteminin kurulumu sayesindedir. Ne yazık ki, şu anda TÜV sertifikasına sahip bir egzoz veya performans yükseltmesi yok. Bununla birlikte, bu düzenleme ABD'deki kullanıcıları etkilemediği için endişelenmenize gerek yok.

MANHART-Sport-SV-650-Website-3.jpg

Bu nedenle, standart Range Rover Sport P530 artık üretilmeyen SVR'den daha iyi performans gösteriyor. Dinamik Başlatma sistemini kullanan fabrika stok aktarma organı, bu SUV'u 4,3 saniyede 100 km/s hıza çıkarabilir.

Manhart'ın Siyah ve Altın Rengi Range Rover Sport'undan Görünüyor

Manhart, motor performansı yükseltmesiyle uyumlu olarak bu Range Rover Sport P530'un dış görsellerini de değiştirdi. Manhart'ın imzası olan altın vurgular, bu SV 650 projesinde daha az önemli değil. Bu altın ve siyah rengin Range Rover Sport'un bireysel gövde tasarımıyla mükemmel bir uyum sağladığı kesindir. Kaputta, tavanda ve bagaj kapağında olduğu kadar arabanın yanlarında da çok sayıda altın renkli yazı ve şerit bulunuyor. Söylemeye gerek yok, araba tıpkı önceki projelerinde olduğu gibi Manhart Performance çıkartmalarıyla tamamlandı.

MANHART-Sport-SV-650-Website-7.jpg

Manhart Performance, Range Rover Sport'un yerleşik iç mekanıyla hiç oynamıyor. Range Rover Sport'un kabini olması gereken her şeye sahip olduğu için bu endişe edilecek bir şey değil. Siyah deri, zengin kumaşlar ve dövme karbon fiber iç mekanda birlikte çalışır.

Manhart, Range Rover Sport'un Duruşunu Alçaltıyor.

Şasiden bahsetmişken Manhart, Range Rover Sport'un duruşunu yaklaşık 30 mm veya 1,18 inç alçalttı. Bu, TÜV sertifikası gerektirmeyen bir bağlantı çubuğu yardımıyla mümkündür. Bu kurulum, büyük SUV'a gerçekten sportif bir duruş kazandıracak. Alçaltılmış duruş nedeniyle, üstyapıya yeterli takviye sağlamak için yeni geniş formatlı Manhart dövme jantların takılması gerekli hale geldi.

Kaptan köşkünün içinde mükemmel bir uyum içinde duran jantların tamamı 10×24 inç ölçülerinde ve 295/35ZR24 lastiklerle kaplanmış. Bu kurulum, Range Rover'ı yola yapıştıracaktır. Ayrıca bu jantlar, Manhart'ın imzası olan altın rengi kaplamalı çift kollu ve Y kollu kombinasyonuyla göz alıcıdır.

MANHART-Sport-SV-650-Website-28.jpeg

Manhart'tan Range Rover Sport, Modifiye SUV'ler İçin "Altın" Standarttır

Manhart bunu yeniden bir "altın" standart haline getirdi. Yıllar boyunca pek çok olağanüstü araba modeli yaptılar. Bu yeni, SUV modifikasyonları için yeni bir çıta belirleyeceklerini gösteriyor. Müthiş Range Rover Sport'u aldılar ve onu yalnızca Manhart'ın bir spor SUV'ye getirebileceği bir seviyeye yükselttiler. Ekstra yumruk, arabayı P530'un yerleşik motoruna göre daha keskin bir ahır arkadaşı haline getiriyor. Manhart, kozmetik modifikasyonlarıyla ünlüdür; onsuz hiçbir ürün tamamlanmış sayılmaz. Bu Alman şirketi, mevcut güçlü makinelerin nasıl geliştirileceğini gerçekten anlıyor. Yeni Manhart SV 650, uzmanlıklarına dikkat çekiyor.

MANHART-Sport-SV-650-Website-6.jpg

Bu yılın başlarında SV 650'nin lansmanında Manhart, bu lüks SUV'lardan yalnızca 10 kadar üreteceklerini söyledi. Bunun ışığında, bu potansiyel olarak ilk fiyatlandırmaya kıyasla daha yüksek bir fiyat noktasıyla sonuçlanabilir. SV 650, değiştirilmiş bir araba için harika bir seçenektir. Tamamen yeni Range Rover Sport SVR, bu yıl 31 Mayıs'ta piyasaya sürülecek. Merakla beklenmesine rağmen, bekleme uzun görünebilir. Yaklaşan model eski SVR'nin yerini alacak. BMW X5 M'de kullanılan 617 beygir gücündeki 4.4 litrelik V8 motorun ayarlanmış bir versiyonuna sahip olacağı söyleniyor ancak ne kadar güçlü olacağı belli değil.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

Yeni Range Rover Sport SV: Modern Lüks Performans Amiral Gemisi

Range-Rover-Sport-SV.jpg

Performans amiral gemisi: Yeni Range Rover Sport SV, sportif lüksü yenilikçi performans artırıcı teknolojilerle birleştiriyor

En iyi performans gösteren: Şimdiye kadarki en güçlü Range Rover, 467kW hafif hibrit Twin Turbo V8, dinamikleri optimize edilmiş yeni SV Modunda 290km/s SUV'yi 0'dan 100km/s'ye 3,7 saniye gibi kısa bir sürede çıkarıyor

Hafifliğe odaklanma: Dünyanın ilk 23 inç Karbon Fiber Jant seçeneği, 76 kg toplam ağırlık tasarrufuna katkıda bulunur, yaysız kütleyi en aza indirir, yol tutuşu, hızlanma ve sürüş kalitesini iyileştirir

Durdurma gücü: Olağanüstü fren performansı için özel sekiz pistonlu SV kaliperlere sahip Range Rover'ın ilk hafif ve güçlü Brembo Karbon Seramik Fren seçeneği

İddialı tasarım: Hava akışıyla bilenmiş dış kısım, yeniden profillendirilmiş ön uç ve alt gövde yanları, karbon fiber kaput ve dörtlü egzoz çıkışı kaplamaları içerir. Özel performans odaklı SV iç mekan

Sakinleştirici konfor: Range Rover'ın ilk yeni Body and Soul Seat'ı, en son araç içi duyusal ses teknolojisini sunarak Range Rover müşterilerinin sesi hissetmesini ve sağlıklı yaşamın faydalarını deneyimlemesini sağlar

Münhasırlığın doruğu: Yeni Range Rover Sport SV, üretiminin ilk yılı için, sınırlı sayıda SV EDITION ONE spesifikasyonuyla yalnızca belirli müşteriler tarafından davetle sipariş edilebilir.

2024 için yeni: SV performans halo, yeni 338kW plug-in elektrikli hibrit ve en yeni Pivi Pro bilgi-eğlence sistemi dahil olmak üzere Range Rover Sport ailesindeki güncellemelere öncülük ediyor

Haberdar olun: SV EDITION ONE da dahil olmak üzere Range Rover Sport serisi hakkında daha fazla bilgi almak ve gelecekteki SV modellerinin kullanılabilirliğiyle ilgili güncellemeler için kaydolmak üzere landrover.co.za adresini ziyaret edin.

Yeni Range Rover Sport SV, şimdiye kadarki en güçlü ve dinamik Range Rover Sport'tur ve üstün performans ve dinamizmi, benzersiz Range Rover yeteneği, inceliği ve indirgeyici tasarımıyla harmanlar. Performans artırıcı teknolojiler dizisi, sınıfındaki en gelişmiş askı sistemini6 ve sağlıklı yaşam avantajları sağlayan duyusal bir ses sistemini içerir.

Modern lüks performans şampiyonu, sportif tavrı, dinamik yeteneği ve iddialı duruşunu bir sonraki seviyeye taşıyarak yenilenen Range Rover Sport serisinin zirvesinde yerini alıyor.

Yeni Range Rover Sport SV'nin yüksek performans özelliklerine içkin olan, hava akışıyla güçlendirilmiş özel tasarım, yüksek performans yeteneklerini güçlendiren işlevsel hafif ve teknik malzeme seçenekleriyle daha iddialı ve ayakları yere basan bir estetik sunar.

Özel olarak yeni 467kW, 750Nm2 4,4 litre Twin-Turbo MHEV V8 benzinli motorla güçlendirilmiştir - önceki nesil Range Rover Sport SVR'nin Süper Şarjlı 5,0 litre V8'inden 44kW ve 50Nm daha fazla - yeni Range Rover Sport SV, 0-0'dan itibaren hızlanma yeteneğine sahiptir. 3,7 saniye gibi kısa bir sürede 100km/s1 ve 290km/s azami hız. CO2 emisyonları da önceki modelin 423kW V8'inden yüzde 15 daha düşük.

Bu olağanüstü performans, bir seri üretim arabada dünyanın ilk 23 inç Karbon Fiber Jant seçeneği, Karbon Seramik Frenler (opsiyon ilk kez bir Range Rover'da mevcuttur) dahil olmak üzere 76 kg'a1 kadar ağırlık tasarrufu sağlayan özelliklerin bir kombinasyonu ile sağlanır. ) ve bir karbon fiber kaput dahil olmak üzere standart uyumlu aerodinamik iyileştirmeler.

Range Rover'ın modern lüks felsefesini örnekleyen yeni Range Rover Sport SV, en iyi özellik kombinasyonlarının, renklerinin ve kaplamalarının bir küratörlüğünü temsil eden yalnızca davetiyeye özel SV EDITION ONE teknik özelliği ile başlangıçta dünya çapında seçkin müşteriler için ayrılmıştır. Her Range Rover Sport SV EDITION ONE, ön ayırıcı, orta konsol, eşik plakaları ve su birikintisi lambaları üzerindeki özel markalama ile geliştirilmiştir. Her Range Rover Sport SV EDITION ONE, halihazırda bir Range Rover müşterisine tahsis edilmiştir.

Range Rover Genel Müdürü Geraldine Ingham şunları söyledi: "Yeni Range Rover Sport SV, yalnızca Range Rover Sport SVR selefinin ötesinde cesur bir evrim olarak değil, aynı zamanda en seçicilerimizle benimsediğimiz kişiselleştirilmiş yaklaşımımızla da Range Rover'ın felsefesini örnekliyor. müşteriler.”

Devrimci dinamikler

Yeni Range Rover Sport SV'nin 6D Dynamics süspansiyon sistemi, sınıfının6 en gelişmişi olup, dünyada bir ilk olan hidrolik bağlantılı amortisörler, yüksekliği ayarlanabilir havalı yaylar ve eğim kontrolünün bir kombinasyonunu sunar. Geleneksel viraj denge çubuklarına olan ihtiyacı ortadan kaldıran bu devrim niteliğindeki yarı aktif sistem, aşırı viraj alma ve hızlanma sırasında vücut duruşunu yakın seviyede tutmak için eğimi ve yalpalamayı önemli ölçüde azaltırken aynı zamanda ağırlığı azaltır, yol tutuşunu artırır ve konfor ile zarafetten yararlanır. .

Seçilen sürüş moduna bağlı olarak diğer Range Rover Sport modellerinden 10 mm ila 25 mm daha alçak olan yeni Range Rover Sport SV'nin 6D Dynamics süspansiyonu, gelişmiş şasi ve süspansiyon sistemleri paketiyle kusursuz bir şekilde çalışır. Akıllı Dört Çeker, Dört Tekerden Direksiyon, Frenle Tork Yönlendirme, Yapılandırılabilir Dinamikler ve Aktif Kilitlenen Arka Diferansiyele benzersiz SV ayarlı ayarlar uygulanarak daha odaklı, spor araba benzeri bir sürüş deneyimi - özellikle de yeni sürücü tarafından seçilebilir SV Modu.

JLR Araç Programları İcra Direktörü Nick Collins şunları söyledi: “Yeni Range Rover Sport SV, üstün performans, rakipsiz arzu, yetenek ve zarafetin optimum bir karışımını sunuyor. Bu, yüksek performans uzmanlarımızın birinci sınıf uzmanlığını güçlü bir şekilde sergileyen, Range Rover Sport ürün yelpazesine yapılan içgüdüsel bir eklemedir."

Yeni Range Rover Sport SV ayrıca yeni bir arka alt şasi ve revize edilmiş geometri ve uyumluluğa sahip yeni süspansiyon bağlantıları dahil olmak üzere özel olarak geliştirilmiş şasi bileşenlerine sahiptir. Yeni elektronik güç destekli direksiyon kremayeri, gelişmiş çeviklik ve his için bugüne kadarki tüm Range Rover'lar arasında en hızlı orana sahiptir.

Bir Range Rover'da ilk kez, 285 kesitli ön lastiklerden 20 mm daha geniş olan 305 kesitli arka lastikler takıldı. Standart donanımlı Michelin Pilot Sport All Season 4 lastiklerle yapılan bu düzenleme, yol tutuşu, dengeyi ve çekişi artıran arkaya dönük dinamik bir kurulum sağlar. Artırılmış arka yuvarlanma sertliği aynı zamanda anında direksiyon tepkisi verilmesine yardımcı olur.

Bu teknolojilerin birleşik faydalarını gösteren yeni Range Rover Sport SV, dört mevsim lastiklerinde 1.1G'yi aşan yanal hızlanma üretme yeteneğine sahiptir. Bu, yaz lastiklerinde önceki nesil Range Rover Sport SVR'ye göre yüzde 22'lik bir artışı temsil ediyor ve pist odaklı spor arabalarla karşılaştırılabilir.

Yoldaki dinamik kapasitesini artıran her yeni Range Rover Sport SV, özel olarak geliştirilmiş yüksek performanslı bir fren sisteminden yararlanıyor ve müşteriler standart karışık metal Çift Döküm ve isteğe bağlı Karbon Seramik fren teknolojileri arasında seçim yapabiliyor.

Bir Range Rover'da ilk kez sunulan Karbon Seramik Frenler (CCB), yüksek sıcaklıklara karşı geliştirilmiş direnç, daha uzun kullanım ömrü ve standart olarak takılan yükseltilmiş Çift Dökme demir fren disklerine kıyasla toplamda 34 kg yaysız ağırlık azaltma ile üstün fren performansı sunar. yeni Range Rover Sport SV'de standarttır. Otomobilin her bir köşesinde kütledeki bu azalma, daha duyarlı kullanım, daha hızlı hızlanma ve iyileştirilmiş sürüş kalitesi ile sonuçlanır.

Hangi fren teknolojisi belirtilirse belirtilsin, benzersiz sekiz pistonlu Brembo Octyma ön kaliperler, bir Range Rover'a şimdiye kadar takılan en büyük kaliperlerdir. Yeni Range Rover Sport SV için özel olarak geliştirilen ve Range Rover Sport SV'nin indirgeyici tasarımını tamamlayacak şekilde şekillendirilen kaliperler, frenleme verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için benzersiz bir çapraz şekilli piston düzenlemesine sahiptir. Özel özelleştirilebilir kaliper renkleri arasında Sarı, Kırmızı, Karbon Bronz ve Siyah bulunur.

Kütleyi daha da azaltmak için yeni Range Rover Sport SV müşterileri, bir seri üretim araca takılan ilk ultra hafif 23 inç Karbon Fiber Jantları seçebilir. Bir seçenek olarak sunulan bu yenilikçi bölünmüş beş kollu jantlar, geleneksel 23 inç döküm alaşım jantlara kıyasla köşe başına yaklaşık 9 kg - toplam 35,6 kg - tasarruf sağlayarak, tam performans, kullanım ve sürüş kalitesinde iyileştirmeler sağlar. İnanılmaz derecede hafif olmalarına rağmen, en zorlu dayanıklılık ve sağlamlık standartlarına göre tasarlanmış ve test edilmiştir - Range Rover'ın döküm veya dövme alaşım jantlarıyla aynı.

Yeni Range Rover Sport SV'nin yükseltilmiş dinamik donanımının faydasını en üst düzeye çıkaran sürücüler, direksiyon simidindeki yeni SV Modu düğmesine basarak otomobilin sportif tutumunu yoğunlaştırabilir. Range Rover Sport'un mevcut Dinamik modunun bir adım ötesinde, SV Modu direksiyonu, sekiz vitesli otomatik şanzımanı, gaz tepkisini, egzoz notasını ve 6D Dynamics süspansiyon sistemini optimize ederek sürüş yüksekliğini 15 mm daha alçaltarak en dinamik ve içten olanı sunar deneyim mümkün. SV Modu, sürücülerin yeni Range Rover Sport SV'nin dinamik dengesini daha özgürce keşfetmesi için pist odaklı TracDSC stabilite kontrol programının etkinleştirilmesine de olanak tanır.

iddialı tasarım
Yeni Range Rover Sport SV'nin yüksek performanslı bilenmiş dış tasarımı, arka görünümün odak noktaları olarak özel hava akışı geliştirilmiş ön uç, yeniden profillendirilmiş alt gövde yanları ve aktif egzoz sistemi için işlevsel karbon fiber uçlu dörtlü egzoz borularını içerir. Range Rover yazısındaki karbon fiber detaylar, ön tampon kanatları, ızgara çerçevesi, kaput havalandırmaları ve yan havalandırmalar, karbon fiber kaputun3 orta bölümü için açık bir kaplama ile desteklenebilir.

JLR Kreatif Direktörü Prof. Gerry McGovern OBE şunları söyledi: "Yeni Range Rover Sport SV'nin temiz ve indirgemeci tasarımı, dramatik boyutlarını ve sportif kişiliğini güçlendiriyor."

Kokpit benzeri kabinin içinde, özel saten karbon fiber sırtlı SV Performans Koltuklarında entegre koltuk başlıkları, daha yontulmuş destekler ve sırtlıklarında ışıklı SV logoları bulunur. Hafif, dikişsiz, "3D Örme" tekstil ile yeni bir Ultrafabrics PU iç mekan mevcuttur. Dünyanın ilk yarı saydam, kenardan aydınlatmalı vites değiştirme kulakçıkları, daha belirgin parmak kavrama yerleri olan bir direksiyon simidinin arkasına yerleşirken, konsol vites değiştirici için siyah seramik, dokunması serin bir his verir.

Duyusal daldırma
Bu bağlantı hissini daha da yükseğe çıkaran yeni Range Rover Sport SV, ön koltukta oturanların sesi hissetmelerini sağlayan sağlıklı yaşam avantajlarına sahip çok boyutlu bir ses deneyimi olan Body and Soul Seat'ı (BASS) sunuyor. Bu, dünyanın en iyi kayıt sanatçıları ve bestecileri tarafından kullanılan teknoloji olan endüstri lideri SUBPAC'ın dokunsal ses sistemini içeren ilk prodüksiyon aracıdır.

SUBPAC AI optimizasyon yazılımı ve ön koltukta oturanların sırtlarına hizalanmış dönüştürücüler içeren Body and Soul Seat, medyayı gerçek zamanlı olarak analiz ederek en ilgi çekici ve sürükleyici araç içi sesi oluşturmak için yüksek kaliteli ses titreşimleri üretir. Bu sistem, 29 hoparlörlü, 1430 W, Meridian Signature Ses Sistemi ile birlikte çalışır.

Müziğe kapılmanın ötesinde, Body and Soul Seat Wellness programları, kalp atış hızı değişkenliğini (HRV) yani her bir kalp atışı arasındaki zamandaki değişimi etkileyerek yeni Range Rover Sport SV'nin ön koltukta oturanların zihinsel ve fizyolojik refahını artırmaya yardımcı olabilir. Yüksek HRV, düşük stres seviyelerinin ve gevşemenin göstergesidir.

Coventry Üniversitesi'nin Ulusal Ulaşım Tasarım Merkezi ve Medya ve Sahne Sanatları Okulu ile işbirliği içinde tasarlanan, özel olarak geliştirilmiş altı pist - Denge, Yatıştırıcı, Serene, Soğuk, Tonik ve Parıltı - yolcuların HRV'sini etkileyerek ya kaygıyı azaltmaya ya da bilişsel gelişimi geliştirmeye yardımcı olabilir. yanıt, çalışmalar göstermiştir.

SV tanıtımı, Range Rover Sport serisinde geliştirmelere öncülük ediyor
Yeni Range Rover Sport SV'nin tanıtımına ek olarak, seri, genişletilmiş EV aralığına sahip yeni bir plug-in elektrikli hibrit ve en yeni nesil Pivi Pro4 bilgi-eğlence teknolojisinin entegrasyonu dahil olmak üzere bir dizi güncelleme aldı.

P510e'nin yerini alan yeni P460e ile daha hızlı ve daha rahat yolculuklar5 için 121km'ye kadar EV menzili ve 15g/km5 CO2 emisyonu sunan güncellenmiş bir plug-in elektrikli hibrit aktarma organı ile performans ve verimlilik artırıldı.

Yeni şanzıman kurulumuyla yeni P460e elektrikli hibrit, Range Rover Sport'un kapsamlı aktarma organları serisine katılıyor. 3,0 litrelik altı silindirli Ingenium benzinli motorla birleştirildiğinde, elektrikli hibrit 338 kW ve 800 Nm tork üretiyor.

Range Rover Sport'un güzel bir şekilde işlenmiş ve küçültülmüş iç mekanı da sezgisel yeni teknolojilerle zenginleştirilmiştir. Zahmetsiz bağlantı ile en yeni dokunmatik ekranı birleştiren Pivi Pro4 bilgi-eğlence sistemi, zarif 13,1 inçlik kayan cam ekran aracılığıyla tüm araç fonksiyonlarının sezgisel kontrolünü sağlar.

Ses seviyesi ve klima kontrolü için kullanımı kolay kaydırıcılara sahip yeni yan çubuklar, hangi menü ekranı görüntülenirse görüntülensin doğrudan temel işlevler için anında ve hassas işlem sağlar ve görevlerin yaklaşık yüzde 80'i ana ekrana iki dokunuşla gerçekleştirilebilir. Dokunsal geri bildirim, kullanıcıyla ek düzeyde dokunsallık ve iletişim sağlar.

Entegre Land Rover sesli kontrol sistemleri, sürücülerin kabin ortamında değişiklik yaparken gözlerini yoldan ayırmamasına yardımcı olur. Gelişmiş Kablosuz Yazılım özelliği, Range Rover Sport'u en yeni yazılımlarla güncel tutar.

Yeni Country Road Assist teknolojisi, Adaptif Hız Sabitleyici kullanırken yolcu konforunu artırmak için Range Rover Sport'ta ilk kez bulunuyor. Akıllı sistem, yoldaki virajları ve hız sınırındaki değişiklikleri hesaba katarak hedef hızı otomatik olarak ayarlamak için navigasyon verilerini kullanır ve buna göre aracı zahmetsizce hızlandırır veya yavaşlatır.

Kaynak: Saffarrazzi

  • Admin
Gönderi tarihi:

Ford Bronco'yu hiç böyle görmediniz

Ford Bronco, son üç yılda, en yeni nesilden önceki 20 yılda olduğundan daha fazla değişiklik gördü. Bu mevcut Bronco nesli, otomobil pazarını kırdı. İnsanlar onu seviyor. Bronco adı 2021'de yeniden doğduğundan beri, şimdiden çok çeşitli varyasyonlara sahip. Ford, daha da fazla varyasyonun geleceğini duyurdu. Tüm çeşitli Bronco lezzetlerine rağmen sanatçılar ve hayalperestler, Bronco Van veya Baja Bronco gibi yeni konseptler bulmaya devam ediyor. Bir Bronco roadster'ın bu görüntüsü sadece aptalca bir fikir değil, aynı zamanda izlemesi korkunç. Ford aklını kaybedip Ford Bronco Roadster'a benzeyen bir şey yaparsa, bu affedilemez.

Ford bir Bronco Roadster üretmeyi planlıyor mu?

Neyse ki, Oscar Vargas tarafından yapılan bu Ford Bronco roadster çizimlerinin Ford ile hiçbir ilgisi yok. Ford Authority'nin not ettiği gibi, yıllar önce, cringey araba tasarımcısı Chip Foose da bir Ford Bronco roadster yapmanın iyi bir fikir olduğunu düşündü. Bu bir travestiydi.

Yine buradayız. Bir Bronco roadster'ın çizimleri, direksiyonda bir robotla geldi. Bu şeyi kullanan bir insan fikrinin sindirilmesi zor olduğu düşünüldüğünde, bu akıllıca bir seçimdi.

Yeni Ford Bronco'nun 4×4 arazi aracı olarak tasarlanmış olmasına rağmen, render sanatçısı onu sadece yolda kullanılabilen üstü açılır bir SUV spor kamyonu yapmaya karar verdi. Bu kabus, eskiden Bronco olarak bilinen sanatçının 400” krom jantlara benzeyen bir şey üzerinde kaldırıma çarptığını gösteriyor. Bronco'nun şu anki tarzdaki tavanından daha araba benzeri bir üstü açılabilir kumaş var. Sanatçı, V8 performansına işaret eden "5.0" rozetini bile ekledi. Yani, bu tuhaf dünyada, 4×4 Ford Bronco sadece çirkin bir Mustang mi?

Yeni Ford Bronco modelleri geliyor mu?

Bu şeyi düşünürken tüyleri diken diken eden soğuğa rağmen, Ford Authority'ye göre Oval, daha fazla Ford Bronco konfigürasyonu ve modeli planlıyor. Birkaç isim vermek gerekirse Raptor, Everglades ve Heritage performans donanımını gördük. Piyasaya sürülmesi planlanan sonraki donanımlar Work, Premium ve Heritage + varyantlarıdır. Bu süslemeler hakkında henüz fazla bir şey bilmiyoruz. Ama içimden bir ses onların bizzaro roadster Bronco'dan biraz daha az deli olacaklarını söylüyor.

Yeni modellerin gelmesiyle birlikte, bir araba modelinin her şey olmasına gerek kalmadan birçok varyasyona sahip olabileceğini hatırlamak güzel. Bu trend otomobil dünyasında ivme kazanıyor. Bugünlerde bazı spor otomobiller kadar, hatta onlardan daha hızlı olan çok sayıda kamyonet var. Neden? Hiçbir zaman araziye çıkmak için yapılmamış, aile tarafından çekilen düzinelerce SUV var ve şimdi arazi donanım paketleri alıyor. Neden?

Ford, bu Bronco modundan daha mantıklı

AA1cfHha.img?w=600&h=600&m=6

Benim için her arabanın her şeyi yapması gerektiği fikri, bir arabanın toplam değerini düşürüyor. Arazide gerçekten yetenekli bir SUV veya yolda süper verimli ve konforlu bir SUV yerine, hiçbir şeyi gerçekten iyi yapmayan ve bir sürü şeyi iyi yapan bir yığın özensiz, ıslak SUV elde edersiniz, ama bu sonuçta tatmin edici değil Aslında, bu Ford Bronco modunun tam olarak hangi şeyleri "Tamam" yapacağını hayal etmek zor.

4×4 arazi kamyonunu spor araba olarak hayal etmek bile rahatsız edici. Cehennem, pek çok korkunç üstü açık araba oldu. Buradaki sorun, bunun gibi renderların insanlara komik fikirler vermesi ve bazen insanların bu fikirlere göre hareket etmesidir. Ancak, biraz perspektif muhtemelen iyidir. Sonuç olarak, önemli değil. Dışarıdaki biri diğer birçok spor araba yerine 5.0 litrelik bir V8 Bronco spor araba istiyorsa, bu harika. Dedikleri gibi, teknenizde yüzen ne varsa, aynı zamanda bir roadster ve çim biçme makinesi de olabilen bir tekne…

Kaynak: MotorBicuit

  • Admin
Gönderi tarihi:

SUV'lerin Yükselişi: Pazara Hakim Olan 10 Popüler Model

RDI_UAT_360e_022?$1350wa$

SUV'ler, binek ve arazi araçlarının özelliklerini birleştiren büyük araçlardır. Satış ve pazar payında sedanları ve hatta pikapları geride bırakarak dünyanın en popüler otomobil türü haline geldiler. Askeri, tarımsal ve eğlence amaçlı araçlardan SUV'ler, dünyanın her yerindeki milyonlarca insan için günlük tercih edilen sürücü haline geldi. Ancak bu pazar hakimiyetini nasıl elde ettiler? SUV'lara olan talebi yönlendiren ana faktörlerden biri, pratiklikleri ve çok yönlülükleridir. SUV'ler sedanlardan daha fazla alan, konfor ve kullanışlılık sunarak onları çeşitli yaşam tarzları ve ihtiyaçlar için uygun hale getirir. Aileleri, evcil hayvanları, bagajları ve dış mekan ekipmanlarını barındırabilirler.

Daha yüksek yerden yükseklik sayesinde, SUV'ler farklı yol koşullarının da üstesinden gelebilir. Bu onları kentsel ve kırsal alanlar için uygun hale getirir. Daha yüksek sürüş yüksekliği ayrıca sürücülere yolu daha iyi görme ve emniyet ve güven duygusu verir. Dahası, teknolojik yenilikler ve hibritleşme sayesinde SUV'ler yıllar içinde yakıt verimliliklerini ve performanslarını iyileştirdi. Kompakt crossover'lardan tam boyutlu lüks modellere kadar, farklı zevklere ve bütçelere hitap edecek bir stil ve boyut var. Kâr marjları diğer araçlara göre daha yüksek olan SUV'ler, otomobil üreticilerinin kârlılık hedeflerine de hitap ediyor. SUV'lara olan talep artmaya devam ederken, işte pazara hakim olan on popüler model.

Toyota RAV4 - 27.975 Dolar

Toyota RAV4, 1994 yılında piyasaya sürülen kompakt bir crossover SUV'dur. Bir SUV'un avantajlarını kompakt bir otomobilin yakıt verimliliği ve manevra kabiliyeti ile birleştirir. Toyota, RAV4'ü çeşitli yaşam tarzlarına ve ihtiyaçlara uyacak şekilde tasarladı. İster bir aile nakliyecisi, ister maceraya hazır bir arkadaş arıyor olun, sizin için bir RAV4 var. İçeride yolcular ve kargo için konforlu koltuklar ve geniş alan sunuyor.

Şu anda beşinci nesildir ve bir dizi gelişmiş güvenlik teknolojisine sahiptir. Kaputun altında, 2023 modeli, 8 vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş 2,5 litrelik 4 vitesli motora sahip. Önden çekişli veya dört tekerlekten çekişli olarak gelir. Bilgi-eğlence için, 8 inç dokunmatik ekran üzerinden erişilen yeni bir sistem sunuyor. RAV4, kaliteye, verimliliğe ve stile değer veren herkes için çok yönlü ve pratik bir seçimdir. Neden Amerika'da en çok satan SUV olduğuna şaşmamalı.

Honda CR-V - 28.410 Dolar

Honda CR-V, 1995 yılında piyasaya sürülen popüler bir kompakt crossover'dır. Honda Civic ile aynı platformu kullanır ve geniş ve pratik bir kabin sunar. Altıncı neslin başlangıcına işaret eden 2023 CR-V, SUV çıtasını yükseltti. Uzun konfor, güvenilirlik ve verimlilik geleneğini sürdürüyor. Güç için, üstün yakıt tasarrufu sağlayan 1,5 litrelik turboşarjlı 4 silindirli bir motor kullanır. İsteğe bağlı bir hibrit sistem 204 hp yapar ve şehirde muazzam bir 43 mpg verir. Her iki aktarma organında da günlük sürüş ihtiyaçları için yeterli güç vardır.

Alt donanım seviyeleri, 7,0 inç bilgi-eğlence dokunmatik ekranı, Amazon Alexa ve bir WiFi bağlantı noktası gibi standart bilgi-eğlence özellikleri sunar. Standart sürüş yardımları serisi, uyarlanabilir hız sabitleyici, trafik işareti tanıma ve şeritte kalma asistanını içerir. CR-V, kendi segmentinde en çok satan araçlardan biridir ve Toyota'nın RAV4'ünden sonra ikinci sıradadır.

Nissan Rogue - 27.360 Dolar

Nissan Rogue, ilk olarak 2008 model yılında ortaya çıkan kompakt bir crossover SUV'dur. Piyasadaki en popüler SUV'lardan biridir ve satın alınabilirliği, konforu ve teknolojisi ile etkileyicidir. 2021'deki büyük bir yeniden tasarımın ardından, Rogue artık daha uzun bir yüksek teknoloji özellikleri listesine sahip. Liste, sürücü dikkatini izleme, kör nokta izleme ve arka çapraz trafik uyarısı gibi standart özellikleri içerir. Rogue, 8 inç dokunmatik ekran, iki USB bağlantı noktası ve 4 hoparlörlü stereo sistem gibi standart bilgi-eğlence teknolojisi özellikleri sunar.

Cömert yolcu/kargo alanının yanı sıra Rogue, segmentteki en konforlu koltuklardan birini de sunuyor. Izgaranın arkasında, sürekli değişken otomatik şanzımanla (CVT) eşleşen 201 beygirlik turboşarjlı 1,5 litrelik 3 silindirli bir motor barındırıyor. Motor, mükemmel yakıt ekonomisi sağlar ve Rogue'u şehrin sokaklarında zevkle çalıştırır.

Chevrolet Equinox - 26.600 Dolar

Chevrolet Equinox, 2004 yılında orta boy bir crossover olarak çıkış yapmasına rağmen, şimdi kompakt crossover SUV segmentinde rekabet ediyor. Zayıf bir motor ve sıkıcı bir iç mekan gibi bazı dezavantajları vardır. Ancak diğer birçok alanda öne çıkıyor. İçeride, beş yolcu için geniş oturma alanı sunar. Ayrıca, her yolculuğu keyifli ve güvenli hale getirecek özellikler de eksik değil. Bilgi-eğlence sistemi, standart bir 7.0 inç dokunmatik ekrana ve dört USB bağlantı noktasına sahiptir.

İsteğe bağlı özellikler arasında 8,0 inç dokunmatik ekran, iki ekstra USB bağlantı noktası ve 7 hoparlörlü Bose premium stereo sistemi bulunur. Mevcut sürüş yardımcıları arasında park sensörleri, çevre görüşlü park kamerası sistemi ve eller serbest park asistanı bulunur. Kaputun altındaki 175 beygir gücündeki 4 güçlü motorla Equinox asla bir sokak yarışçısı olmayacak. Ancak artı tarafta, aktarma organı ortalamanın üzerinde yakıt ekonomisi ve dengeli sürüş/yol tutuşu sağlıyor. Genel olarak, Equinox, uygun fiyatlı bir market alıcısı olarak kötü bir seçim değildir.

Ford Escape - 28.000 Dolar

Ford Escape, 2001 model yılı için piyasaya sürülen kompakt bir crossover SUV'dur. Bir araba platformuna dayalı ilk Ford SUV'du. Ford, onu hem şehir içi hem de arazi maceralarının üstesinden gelen çok yönlü bir araç isteyen sürücülere hitap edecek şekilde tasarladı. Şimdi dördüncü nesilde, Escape çok yönlülük, verimlilik ve teknoloji sağlamaya devam ediyor. Farklı ihtiyaçları ve bütçeleri karşılamak için birçok donanım seviyesi ve seçenek paketiyle gelir.

2023 Ford Escape, 180 hp ve 250 hp sağlayan iki verimli güç seçeneğiyle birlikte gelir. AWD mevcutken FWD ile standart olarak gelir. İçeride geniş alan ve kayar/katlanır arka koltuklar bulunur. Bilgi-eğlence sistemi duyarlı ve kullanımı kolaydır. Ayrıca, standart ve mevcut teknik özelliklerde hiçbir eksiklik yoktur. Mevcut güvenlik özelliklerinden bazıları, kaçınma manevrası asistanı, kavşak yardımı ve dur-kalk adaptif hız sabitleyici içerir.

Jeep Wrangler - 30.295 Dolar

Jeep Wrangler, 1986'da piyasaya sürülen popüler bir SUV'dur. Sağlam görünümü, arazi kabiliyeti ve kişiselleştirme seçenekleriyle ikoniktir. Jeep CJ-7'nin yerini almak için gelen Wrangler, yalnızca 2 kapılı bir versiyonda geldi. Modern Wranglers ayrıca dört kapılı ve daha fazla kargo alanı olan Wrangler Unlimited adlı uzun dingil mesafeli bir versiyona sahiptir. 2023 Jeep Wrangler, açık hava deneyimi için bir dizi güçlü motor, dayanıklı bir gövde ve çıkarılabilir tavanlar/kapılar sunar.

Kaldırımda, kontrol edilmesi zor bir canavardır. Ancak alışılmışın dışında, Wrangler muhteşem arazi yetenekleri sergiliyor. Bu, iyi stoklanmış bir arazi donanımı cephaneliği sayesinde. Standart kaydırma plakaları ve 4WD'nin yanı sıra, Wrangler yerleşime bağlı olarak 9,7 ila 12,9 inç arasında yerden yükseklik sunar. Wrangler'ı arazi meraklıları arasında popüler yapan diğer güzellikler arasında düşük menzilli dişliler, kilitli diferansiyeller ve arazi lastikleri bulunur.

Volkswagen Tiguan - 26.590 Dolar

Volkswagen Tiguan, 2007 yılında üretime giren şık bir kompakt crossover SUV'dur. Yolcular ve kargo için geniş bir iç mekan sunan çok yönlü bir araçtır. İsteğe bağlı bir üçüncü sıraya sahip olan Tiguan, yedi yolcuya kadar oturabilir. Standart bilgi-eğlence özellikleri arasında 6,5 inç ekran, iki USB bağlantı noktası ve Volkswagen'in dijital kokpiti bulunur. Güvenlik için ayrıca bir dizi modern sürücü destek özelliği sunar.

Kaputun altında, pürüzsüz 2.0 litrelik turbo-4 motor 184 hp ve 221 lb-ft üretiyor. Yavaş hızlanma sağlasa da, Tiguan'ı şehrin etrafında itmek için iyi bir iş çıkarıyor. Tiguan, önden çekişli veya çekişi ve dengeyi artıran Volkswagen'in 4Motion dört tekerlekten çekiş sistemi ile sunuluyor. Aileler ve konfor ve güvenle araba sürmeyi seven herkes için mükemmel bir seçimdir. Avrupa'nın en çok satan SUV'larından biri olmasına şaşmamalı.

Subaru Outback - 28.895 Dolar

Subaru Outback, bir vagonun pratikliği ile bir SUV'un arazi kabiliyetini birleştiren bir crossover istasyon vagonudur. 1994 yılında Subaru Legacy'nin bir çeşidi olarak hayata başladı. Artık kendi kimliğine sahip bağımsız bir model olan Outback, gelişiminin altıncı neslinde. En son model olan 2024 Outback, sedan sürüş dinamikleri ve düzgün arazi sürüşleri ile öne çıkıyor. Standart AWD'nin yanı sıra, Wilderness donanımı, arazi lastikleri ve 9,5 inç yerden yükseklik sunar.

182 hp standart 4-vuruşlu motor rahat şehir içi sürüş için yeterli homurtu sağlar. İsteğe bağlı bir turboşarjlı ünite, daha heyecanlı bir sürüş için 260 hp sağlar. Outback ayrıca mükemmel yolcu ve kargo alanı sunar. İhtiyaçlarınıza bağlı olarak, altı ana donanım seviyesinden birini seçebilirsiniz. 7 inçlik bir bilgi-eğlence dokunmatik ekranına sahip taban kaplamasının yanı sıra, tüm Outback'lerde 11,6 inçlik bir dokunmatik ekran bulunur.

Hyundai Tucson - 26.450 Dolar

Hyundai Tucson, 2004 yılında piyasaya sürülen kompakt bir crossover SUV'dur. Toyota RAV4 ve Honda'nın CR-V'si gibi modellerle rekabet eden Tucson, Hyundai'nin en çok satan SUV'sidir. 2023 yılı için fütüristik tasarımı ve uygun fiyat etiketi ile göz dolduruyor. Mükemmel bir alternatif ve Honda CR-V'den daha iyi bir aile SUV'si. Ferah ve iyi yalıtılmış kabinin içinde, zarif bir tarza ve uzun bir teknik özellik listesine sahiptir. Hem standart hem de mevcut bilgi-eğlence dokunmatik ekranları duyarlıdır ve kullanımı kolaydır.

Standart özellikler arasında iki USB bağlantı noktası, Bluetooth ve 6 hoparlörlü stereo bulunur. Sunulan standart sürüş yardımlarının yanı sıra Tucson, kör nokta kamerası ve Uzaktan Akıllı Park Yardımı gibi isteğe bağlı özelliklere sahiptir. Tucson virajlarda dengelidir ve dar kentsel alanlarda manevra yapması kolaydır. 187 BG ile Tucson, günlük sürüş ihtiyaçları için yeterli güce sahiptir. Ama asla bir kısa mesafeli araba yarışı şampiyonu olmayacak.

Kia Telluride - 35.890 Dolar

Kia Telluride, fiyatına göre mükemmel değer sunan, çok yönlü ve ödüllü bir orta boy SUV'dur. Tüm bunlar uzun bir dizi güç sayesinde, 2020'de piyasaya sürüldüğünde ilk günkü hit oldu. 2023 için döngü ortası yenilemesiyle Telluride artık daha fazla donanım seviyesi sunuyor. İç mekana bir göz atıldığında, yüksek kaliteli malzemeler ortaya çıkıyor ve sekiz yolcuya kadar alan sunuyor. Yeni bir 12,3 inç dokunmatik ekran, standart bilgi-eğlence özellikleri listesinde bir navigasyon sistemi ve beş USB bağlantı noktasına katılıyor.

Mevcut özellikler arasında arka koltuk eğlence sistemi ve 10 hoparlörlü stereo yer alır. Telluride, çoğu sürüş ihtiyacı için yeterli suyu sağlayan 3,8 litrelik bir V6 motorla çalışır. Aynı zamanda cömert bir dizi gelişmiş sürücü destek teknolojisi ile birlikte gelir. Telluride'ı daha da çekici kılmak için Kia, onu uzun bir garanti paketi ile destekliyor. Telluride, rafine ve yetenekli bir sürüş deneyimi sunan güvenilir bir SUV'dur.

Kaynak: HotCars

  • Admin
Gönderi tarihi:

2024 Ford Mustang'in Muscle Car Pazarına Hakim Olabilmesinin 10 Nedeni

2024 Ford Mustang serisi, Ford'un ikonik midilli arabasının yedinci neslidir. Mavi ovalin ikonik modelinin dünyaya tanıtılmasından tam 60 yıl sonra geliyor ve Amerikan Muscle Car kültürünün altmış yıllık bir mirasını geleceğe taşıyor. Bu nesil Mustang aynı zamanda önemli bir yol ayrımında olan bir otomobil pazarına da giriyor.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

Tüketici istek ve taleplerindeki değişim, çılgın enflasyona neden olan araba fiyatları ve çevresel kaygılar nedeniyle sıkılaşan düzenlemeler, Ford GT, Chevrolet Camaro'nun üretimden kaldırılmasına ve yakında tamamen elektrikli bir Dodge Charger'a sahip olmamıza neden olan faktörlerdir. En sadık kült takipçilerinden birine sahip otomotiv kraliyet ailesi olarak Ford, efsanesini yeniden keşfetmek ve yeniden tanımlamak için iyi bir iş çıkardı. İşte bu yüzden Muscle Car pazarına hakim olmaya devam edecek.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

Tehditkar Şekillendirme

Ford, 2024 Mustang'e 1960'ların orijinalini anımsatan şık, yatay bir ızgara içeren sağlam, belirgin şekilde kaslı bir araba tasarımı kazandırdı. Tavan çizgisi, yarış kasklarını yerleştirmek için optimize edildi ve otomobilin sportif çekiciliğine katkıda bulundu. Bu tasarım güncellemeleri, 2024 Ford Mustang'in yakında çıkacak olan GT3 ve GT4 yarış çeşitlerine ince bir gönderme yapıyor.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

Özellikle, EcoBoost ve GT donanım seviyeleri göze çarpan farklılıklar sergiliyor. EcoBoost modeli yuvarlak görünümünü korurken, Mustang GT daha keskin bir ön panjur ve daha az kıvrımlı bir kaporta ile övünüyor. Bir kaput havalandırmasının eklenmesi, 2024 Ford Mustang GT'yi canlı dört silindirli muadilinden ayırıyor. Genel olarak, tehditkar yeni Mustang, Amerika'nın diğer tasarım kahramanı C8 Corvette'ten biraz gök gürültüsü çalıyor.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

Mustang Hayran Kitlesine Sadık Kalmak

Mustang, dünya çapında önemli ve sadık bir hayran kitlesine sahip bir Amerikan simgesidir. Mustang'in her nesli, nesiller boyu meraklılarının duvarlarını süslemiş ve Amerikan rüyasının hızlı, sınırsız potansiyelinin simgesi olmuştur. Bu nedenle, yeni nesil Ford'un midilli arabasının beraberinde büyük beklentiler ve geniş bir hassasiyet yelpazesine hitap etme mutlak ihtiyacını getirmesi şaşırtıcı değil. Mavi oval her zaman hedefi tutturamasa da, bu Mustang ile köklerine sadık kaldılar.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

V8 motoru ve manuel şanzımanı bir seçenek olarak tutmak, devrim niteliğinde olmaktan çok evrimsel bir tasarım ve Mustang'in özüne sadık kalan bir araba yapmak - Hızlı, Eğlenceli, Gürültülü ve yine de onu mükemmel kılacak kadar Ekonomik ve Pratik. bir araba garajı. Esasen, hangi yönden bakarsanız bakın, bu araba baştan sona bir Mustang.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

Modern Teknoloji ve Eski Tarih Arasında Denge Sağlıyor
2024 Ford Mustang, bir otomobilde klasik ve çağdaş unsurların kusursuz entegrasyonunun bir örneğidir. Güçlü V-8 motoru ve manuel şanzımanı geçmiş bir döneme saygı duruşunda bulunurken, Mustang aynı zamanda sürücüler için hem keyif hem de güvenlik sağlayan yenilikçi ve modern özellikler içeriyor.

İçeride, o tanıdık çift kaportalı gösterge paneli gitmiş, yerini tamamen yeni ve iyi teknolojiye sahip modern ekranlar almıştır. Ayrıntılara daha yakından bakıldığında, arabanın tüm modern olanakların altında, zamana ayak uyduran bir pakette ve The Man ile tamamen uyumlu olmasına rağmen, hala sürücü odaklı bir canavar olduğu ortaya çıkacaktır. Ford, hem devam eden hem de ilk kez Mustang sahiplerine hitap etmek için ince bir dengeleyici rol oynadı.

cq5dam.web.2160.2160.jpeg

Muscle Cars'ı Tekrar Eğlenceli Hale Getirmek

Muscle Car liderliğindeki Amerikan araba kültürü, açık havada hiç umursamadan çokça eğlenmekle ilgiliydi. Mustang bu rozeti 60'lardan beri onurla taşıyor ve Ford bundan henüz vazgeçmiyor. 2024 Mustang, Muscle Cars'daki eğlence unsurunu üstlenmeyi ve etrafına bazı kalın vurgulayıcı çörekler yapmayı kendine görev edindi.

2024 Mustang, Ford'un uzaktan devir işlevine sahiptir. Güçlü arabanın uyumlu tonunu sergilemek için bir anahtarlıktan Coyote V8'i ateşleme yeteneği, yerel Arabalar ve Kahve'deki her vitrin için hemen hemen mükemmel bir parti hilesidir. Ama asıl eğlence sürüşte, değil mi? Ford tüm kalbiyle aynı fikirde, bu yüzden mükemmel tükenmişlik için bir hat kilidi modu, yerleşik bir drift modu ve pastadaki kiraz, Ford'un E-olarak adlandırdığı düzgün, fiziksel bir e-fren kolu gibi inanılmaz özellikler eklemişler. Uygun bir drift deneyimi için drift freni. Ford, sorumlu olmanın ve tüm bu özellikleri yalnızca pistte kullanmanın önemli olduğunu açıkça hatırlatmak istiyor.

vehicle.png

Tüm Ürün Yelpazesinde Performans Paketi Sunuyoruz

2024 Ford Mustang Performans Paketi artık hem EcoBoost hem de GT modelleri için sunuluyor. GT versiyonundaki geliştirmeler arasında bir Torsen sınırlı kaymalı diferansiyel, bir kule desteği ve bir dizi 390x355 Brembo Fren bulunur. 2024 Ford Mustang için MagneRide aktif süspansiyon ve aktif egzoz gibi isteğe bağlı yükseltmeler de mevcut. Ford'un aktif egzoz sisteminin dahil edilmesiyle Mustang'in güç çıkışı 480'den 486hp'ye çıkıyor.

Ford'un 2024 Ford Mustang Performance Pack'i geliştirme konusundaki gayretli çabaları, güç açısından 2023 BMW M3'ü geride bırakan güçlü bir otomobille sonuçlandı. Alman sedanındaki ünlü S58 BMW motoru 479hp üretirken, tüm Amerikan muscle car'ın etkileyici güç rakamlarının gerisinde kalıyor.

vehicle.png

Motor Sporlarına Daimi Bağlılık

Amiral gemisi Ford GT'nin üretiminin sona ermesiyle mavi oval, motor sporları çabalarında büyük bir boşluğu dolduruyor. Mustang, serinin Yeni Nesil düzenlemelerine uygun olarak şimdiden NASCAR'da Ford'u temsil ediyor. .

Ford, GT3, GT4, Supercars Championship, NASCAR ve NHRA Factory X yarışları dahil olmak üzere çeşitli serilerde dünya çapında yarışacak altı yeni yarış Mustang'i duyurdu. Ayrıca, 2024'te 24 Hours of Daytona ile başlayan ve 5.4 litrelik Coyote tabanlı V8 motorla çalışan tamamen yeni bir Mustang GT3 IMSA yarış arabasıyla fabrika destekli GT3 yarışlarına geri dönüyorlar. dünya çapındaki müşteriler için bir Ford Mustang'in tam dayanıklılık yarışı potansiyeli.

Çevre Dostu Kasın Gelişi

Otomobil üreticileri, giderek daha katı hale gelen düzenlemelere uyumlu olmaya devam ederken yüksek performanslı motorları koruma konusunda zorluklarla karşılaşıyor. Bunun doğrudan bir sonucu olarak, pek çok üretici artık odak noktalarını sıfır emisyonlu ve çevre dostu araçların geliştirilmesine kaydırıyor ve sorumluluğu EV'ler alıyor.

Chevrolet Camaro ve Dodge Charger, meraklıları arasında uzun süredir ün kazandılar, ancak bu arabalar bir zamanlar açık yolları onlarca yıldır kontrol eden V8'lerden uzaklaştıkça, üretimden kalkmaları gelecek şeylerin bir işaretinin sinyalini veriyor. Dodge'un Charger Daytona SRT EV için yaptığı son duyuru, güçlü arabanın yeniden tanımlanmasını harekete geçirdi. Bununla birlikte, Mustang, daha önce söylentileri olan bir hibrit modeli bile ortadan kaldırarak dayandı ve benzinle çalışan son gerçek kas arabası olacak.

vehicle.png

Güçlü V8'i Yaşatmak

Mustang yeni bir çağı kucaklarken kalbi olan Coyote V8 motoru da kucaklıyor. 2024 Ford Mustang'e güç sağlayan Coyote V8 motoru, dikkate değer yükseltmelerle geliştirilmiş, dünyanın en iyi motorlarından biri olarak duruyor. Ford, yeni tasarlanmış çift hava giriş kutusuna hava akışını optimize eden 80 mm çift gaz kelebeği gövdesi kurulumuyla donattı. Artan hava girişini karşılamak için Ford ayrıca eksantrik mili kaldırmasını egzoz valfleri boyunca genişletti ve yeniden tasarlanan Coyote V8 motorunun özgürce nefes almasına ve en iyi şekilde performans göstermesine izin verdi.

Geliştirilmiş hava akışıyla, 2024 Ford Mustang'deki Coyote V8 motoru şimdi 480hp'lik etkileyici bir güç çıkışına sahip ve önceki 450hp'lik derecesini geride bırakıyor. Chevrolet ve Dodge'un bu segmentte açık rakipleri olmadığı için, yeni Mustang GT, 2024'ün en güçlü V8 motorlu güçlü otomobili konumunda. kas arabası.

Kara At

Karanlık bir aura salan Mustang Dark Horse, standart yedinci nesil Ford Mustang'in tehditkar bir versiyonudur. Bu istisnai makine, şüphesiz, müthiş doğal emişli 5.0 litrelik Coyote V8 motorla çalışan, sokaklar için uyarlanmış bir yarış arabasını temsil ediyor. 500 beygir gücü gibi etkileyici bir çıkışla, şimdiye kadar üretilmiş en güçlü Shelby Mustang ünvanını elinde tutuyor.

Dark Horse varyantı, daha büyük diskler, fren soğutma kanalları, bir arka aks soğutucusu, yüksek performanslı bir radyatör ve MagneRide süspansiyon ile yükseltilmiş bir fren sistemi içerir ve bu da tüm sürüş senaryolarında gelişmiş dinamikler sağlar. Ayrıca Dark Horse, yolda olağanüstü yol tutuşu sağlayan Pirelli P Zero veya Trofeo lastiklerle eşleştirilmiş standart 19 inç jantlara sahiptir. İç mekanda otomobil, toplam spor otomobil deneyimini tamamlamak için özel Recaro koltuklar, işlenmiş titanyum vites topuzu ve düz tabanlı direksiyon simidi ile birlikte gelir.

Shelby Bağlantısı

Shelby, Ford ile ve daha da önemlisi Mustang ile eş anlamlı bir isimdir. Carroll Shelby'nin Ford ile işbirliği, Shelby GT350 ve GT500 dahil olmak üzere efsanevi performans Mustang'lerini doğurdu. Shelby Mustang'ler, hızın ve otomotivde mükemmelliğin simgesi olmaya devam ediyor.

Henüz resmi bir haber gelmemiş olsa da Shelby'nin 2024 Mustang'i alması kaçınılmaz. 2025'in sonunda 2026 modeli olarak piyasaya çıkacağı söylenen potansiyel bir Shelby Mustang'in nasıl görüneceğine dair internette çok sayıda render uçuşuyor. 2024 Mustang'in sunduğu potansiyel ile bir sonraki Shelby GT500, potansiyel olarak şimdiye kadarki en güçlü versiyon olabilir. Bu hala birkaç yıl uzakta, ama beklemeye değecek.

Kaynak: HotCars

  • 2 hafta sonra...
  • Admin
Gönderi tarihi:

J.D. Power, otomobil üreticilerinin bardaklık sorunu yaşadığını bildirdi

AA1cUahd.img?w=768&h=432&m=6

Yeni araçların birçok sorunu var ve görünüşe göre bardak tutucular bunlardan biri.

Mevcut durum: J.D. Power'ın Perşembe günü yıllık İlk Kalite Çalışmasında bildirdiğine göre, yeni araçlardaki sorun sayısı 2022'de 174 iken 2023 model yılı için 100 araçta ortalama 192'ye yükseldi.

Otomobil üreticilerinin araçları iyi performans gösterdiğinde genellikle pazarlama materyallerinde trompet ettiği anket, 93.000'den fazla yeni araç alıcısına araçlarının ilk 90 gündeki performansı hakkında sorular sordu.

Entrika: J.D. Power otomobil kıyaslama kıdemli direktörü Frank Hanley, Axios'a, görünüşe göre yanlış anlaşılması imkansız olan bardak tutucular, yeni moda kablosuz şarj pedlerine yer açmak için garip yerlere kaydırılıyor.

Hanley, üreticilerin "ideal konumun ne olduğunu ve bardakları tutmak için doğru boyutu bulamıyor" diyor.

Ve kablosuz şarj pedleri genellikle çok iyi çalışmıyor: "Müşteriler için bir sürpriz ve zevk olmalı, ancak aslında onlara sorun yaratıyor" diyor Hanley.

Uzaklaştırın: Sorunlardaki artışın diğer kaynakları arasında aşırı karmaşık kapı kolları, telefonlarla sorunsuz bir şekilde eşleşmeyen bağlantı sistemleri ve çok hassas güvenlik sistemleri yer alır.

Stellantis markaları Dodge, Ram ve Alfa Romeo, büyük otomotiv markaları arasında en az sorun yaşayan markalardır.

General Motors, yedi segmentte en yüksek kaliteli araçlara sahipken, Hyundai-Kia beş segment kazananıyla ikinci, Toyota ise dört otomobille üçüncü oldu.

Tüm büyük markalar arasında Tesla, 100 araçta 257 ile en çok sorun yaşayan ikinci marka oldu.

Kaynak: Axios

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.