Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 6 Aralık , 2024 Admin Gönderi tarihi: 6 Aralık , 2024 Hollywood'un 2024'teki En Büyük Kazananları ve Kaybedenleri: Joe Rogan'dan Kevin Costner'a KAZANAN: Zendaya ve Diğer Eski Çocuk Yıldızlar Disney Channel/Nickelodeon'da başlayan dört yıldız oldukça iyi bir çizgide: Zendaya, gişe rekorları kıran Dune Part Two'nun duygusal çekirdeğiydi ve seksi tenis draması Challengers dünya çapında 100 milyon dolar kazanmayı başardı (ve oyuncuya 10 milyon dolar kazandırdı). Sıkıntılı HBO hiti Euphoria üçüncü sezonu çekmek için tekrar yola çıktı ve Christopher Nolan'ın çok gizli bir sonraki filminde rol aldı (kaynaklarımız bunun gösterişli ama entelektüel ve abartılı bir orkestra müziği olduğunu söylüyor). Bir yıl önce, Ariana Grande ve Selena Gomez'in Oscar adaylığı için aday olacağını tahmin eder miydiniz? Her ikisinin de sırasıyla Wicked ve Emilia Pérez'deki muhteşem performansları sayesinde sağlam olasılıkları var. Bu arada, Lindsay Lohan'ın geri dönüşü gerçek görünüyor, oyuncu Netflix Noel komedisi Our Little Secret ve yaklaşan Freaky Friday devam filminde rol alıyor. KAYBEDEN: Kevin Costner, Francis Ford Coppola İnsanlar zorlu bir tutku projesini sürdüren ve sinemalara cesur bir vizyon sunmak için kişisel bir kumar oynayan bir film yapımcısını gerçekten takdir ederler — tabii ki projeleri berbat olmadığı sürece. Coppola şarap şirketini sattı ve korkunç bir isme sahip şaşırtıcı bir film (Megalopolis) yapmak için 100 milyon dolardan fazla bahse girdi ve bu film dünya çapında yalnızca 12 milyon dolar hasılat elde etti. Ancak en azından Coppola yalnızca bir film yapmaya çalıştı, oysa Costner da günlük işini bıraktı — ki bu televizyondaki en büyük dramaydı (Yellowstone) — dört film yapmaya çalıştı (Horizon: An American Saga), bunlardan ikisi ilki sinemalarda yalnızca 31 milyon dolar hasılat elde ettikten sonra asla yapılmayabilir. İkinci: Cannes Festivali. Fransız film festivali, film yapımcılarının 10 dakikalık ayakta alkışlanmanın ardından filmlerinin çevrimiçi olarak paramparça edildiğini görmenin en iyi yolu gibi görünüyor. Hey film yapımcıları, yorumlar evin içinden geliyor. Mansiyon Ödülü: Clint Eastwood. Bu efsane 94 yaşında ve Juror #2'deki muhtemelen son filmini yaptı — ve eleştirmenler ve izleyiciler bunun gerçekten iyi olduğu konusunda hemfikir; Rotten Tomatoes'da son otuz yılın en yüksek puanlı filmi olarak sıralanıyor — ve Warner Bros. filmine birkaç yüz sinema ve birkaç TV reklamı bile vermedi mi? Güvenlik görevlileri Eastwood'u elinde karton kutuyla stüdyodan mı atacaklar? Stüdyo, sanki bu onu daha iyi hale getiriyormuş gibi filmin gizlice her zaman Max için olmasını istediklerini iddia ediyor. Bu, Warner Bros.'un itibarını, lastik demirleriyle dövmek için belirli yaratıcıları seçmelerine bağlıyor. (Elbette J.K. Rowling değillerse — onu seviyorlar!). KAZANAN: Joe Rogan ve Podcast Disrupters Joe Rogan bu seçim döneminde kral oldu. Seçimden bir hafta önce Trump ile yaptığı üç saatlik normal sesli podcast röportajı, Apple'ın yılın en popüler podcast bölümü ve YouTube'un en çok izlenen seçimle ilgili videosu oldu. Hatta bazı seçmenler, sandıktan çıkarken yaptıkları oturma eyleminin kararlarını vermelerine yardımcı olduğunu söyledi. Kamala Harris'in Rogan'a katılması kampanyasını kurtarmazdı ancak ekibinin Rogan'ın şovunu daha büyük bir öncelik haline getirmeme kararı şimdi yanlış bir adım gibi görünüyor. Rogan, son on yıldır yaptığı her podcast'te formatının geleneksel TV röportajlarından üstün olduğunu söyledi (ciddiyim, kendini çok tekrarlıyor). Bu yıl bunu kanıtladı. İkincisi: Alex Cooper. Cooper, Harris oturma eylemi için biraz şarapnel almış olabilir ancak Sirius XM ile mega bir anlaşma imzaladıktan hemen sonra Call Her Daddy'yi ana akım alaka düzeyinde yeni bir seviyeye taşıdı. KAYBEDENLER: Joe Biden / Kamala Harris Destekçi Ekibi Harris'in kaybetmesi ünlülerin hatası değil (bazıları desteklerinin ters tepmiş olabileceğini düşünse de). Ancak hayran kitlenizin iyi niyetini, daha sonra kaybeden bir aday için çok çalışmak için harcamak her zaman biraz utanç vericidir ve Harris için her şeyini ortaya koyan ünlülerin listesi uzundur, özellikle de müzik endüstrisinde — Beyoncé (daha sonra onun hakkında daha fazla bilgi!), Taylor Swift, Eminem, Lizzo, Megan Thee Stallion ve Charli XCX gibi. Seçim sonrası en haksız eleştiriler, Biden'ın görünürdeki bilişsel mücadeleleri hakkındaki meşhur New York Times makalesinde, bağışçı toplayıcısı Jeffrey Katzenberg olmayan herkes için acı verici derecede açık olanı basitçe işaret eden George Clooney'e yöneltildi — hareketsiz bir Biden'ı destekliyormuş ve çekler için başkanın kollarını sallıyormuş gibi göründü, Bernie'nin Hafta Sonu tarzı. İkinci: Dün Gece Sunucuları. Jimmy Kimmel, John Oliver ve Stephen Colbert. Gece yarısı sunucularının cumhuriyetimizin kendi kendini atadığı ahlaki koruyucular haline ne zaman geldiklerini bilmiyorum ama bu üçlünün seçim öncesi bölümlerinde çok fazla kendini beğenmişlik sergileniyordu. KAZANAN: Müzikal Filmler Joker ile ilgili olmayan şarkılarla dolu filmler için harika bir yıldı. Elbette Wicked, ama ayrıca: One Love, Moana 2 ve hatta Mean Girls yeniden başlatması bile fena değildi. Bunların hepsi yaklaşan projeler için iyiye işaret (Bob Dylan biyografisi A Complete Unknown, Robbie Williams'ın Better Man, Michael Jackson biyografisi Michael and Wicked 2 gibi) ve çeşitli geliştirme ve yapım aşamalarındaki birçok biyografi için tekerlekleri yağlamalı (Ridley Scott'ın Bee Gees biyografisi ve Janis Joplin, Frank Sinatra ve Bruce Springsteen'e dayanan diğerleri gibi). Tüm tür trendleri gibi, 2024'ün film müzikal başarısı kalıcı izleyici ilgisinin bir işaretidir ve yorgunluk asla baş göstermeyecektir. KAZANAN: 'The Penguin' ile Yolu Kesişen Herkes HBO, House of the Dragon'un boğucu sezonu, Tokyo Vice'ın iptali ve sıkıcı Dune sihirli rahibeler şovu arasında bu yıl bir galibiyete daha ihtiyaç duyuyordu. Ve DC'nin yakın geçmişte yaptıkları neredeyse her şey yüzünden bir galibiyete ihtiyacı vardı. The Penguin, The Batman hayranlarını The Batman Part II'ye kadar oyalayacak sınırlı bir dizi olacaktı. Bunun yerine, dizi HBO'nun mafya draması türüne geri dönmesi için Sopranos sonrası o kaşıntıyı giderdi ve herkesin beklediğinden çok daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşarak yayıncının şimdiye kadarki en büyük üçüncü birinci sezon dizisi oldu. Colin Farrell ve Cristin Milioti Emmy'ye layık performanslar sergilediler ve yapımcı Matt Reeves, IP'ye doymayan WBD imparatorluğu için daha fazla içerik yaratmak üzere büyük ihtimalle boş çek alacak. KAYBEDEN: 'Joker: Folie à Deux' ile İlgili Herkes Garip bir şekilde, The Penguin ve The Joker aynı şeyleri sunar - Batman'i, ikonik bir kötü adama odaklanarak Batman olmadan yapın, onu sert bir cehennem manzarasında gerçek bir insan gibi hayattayken, ardından güçlü bir kadın yardımcı başrolde ve Arkham Asylum'da biraz zaman ekleyin. HBO'nun uçamayan kuş yükselirken, Folie à Deux'un katlanması o kadar zor bir filmdi ki bir eleştirmen yazar-yönetmen Todd Phillips'i filmi "kasıtlı olarak kötü yapmakla" suçladı. Filmin bütçesi, iki sette geçen bir film için şaşırtıcı bir şekilde 200 milyon dolardı (ve sonunda dünyada 200 milyon dolar hasılat elde etti, bu da film maliyetini karşılamaya yaklaşmıyor) ve hatta küresel süperstar Lady Gaga'nın bile işleri kurtarılamadı. Harika Joaquin Phoenix, Todd Haynes'in isimsiz romantik filmini de küçümseyerek itibarına katılmadı. Ve Warners, bazı "ama herkes bu devam filmine yeşil ışık yakardı!" Dedikten sonra Joker 2 suçlamasından büyük ölçüde kurtuldu. hikayeler (bizden de). Ama Phillips Titanic'i yapmış olsa bile, Titanic 2'yi bir cankurtaran botunda geçen bir steampunk dövüş sanatları filmi olarak onaylamazsınız (bu yine de Folie à Deux'u tekrar izlemekten daha eğlenceli geliyor). İkinciler: Madame Web, Avcı Kraven ve Sony'nin Spider-Man Universe'ü. Sony'nin Spider-Man olmayan Spider-Man filmleri yapmada bocalaması sıkıcı hale geldiği için bu film hakkında daha fazla bir şey anlatıyoruz. Onur Ödülü: Borderlands. Eli Roth'un bilimkurgu aksiyon komedisi en az 100 milyon yönünde mal oldu ve sonunda dünya çapında 33 milyon dolar elde etti. En acı yanı: En az insanlardan Madame Web'i duymuş oldu. KAZANAN: Chappell Roan ve Yazın Pop Kızları Roan, Sabrina Carpenter ve Billie Eilish'in yayınları sayesinde pop müzik için inanılmaz bir yıl. Roan tartışmasız grubun en bulaşıcı albümünü çıkardı - mutlu-azgın The Rise and Fall of a Midwest Princess - ve bununla birlikte en neşeli sosyal medya hikayesine sahipti: Videolar (aşağıdaki gibi) Roan'ın 2021'de bir parkta 50 kişiye "Pink Pony Club" şarkısını çalıp Lollapalooza ve ACL Fest'te büyük bir kalabalığa şarkı söylemesini anlatarak durmadan dolaştı. Geçtiğimiz yılın THR Kazananlar listesinde zirveye oturan Taylor Swift de The Tortured Poets Department'ın biraz şişkin hissetmesine rağmen harika bir Grammy dolu yıl geçirdi. Swift sektörün imparatoriçesi olmaya devam ediyor, ancak başka bir H-O-T gösterisinde taç görmek ferahlatıcıydı. KAYBEDEN: Katy Perry Hep birlikte pop kızı yaz partisi otobüsüne binin — o kadar da acele etmeyin, Katy Perry. Müzikte Kevin Costner gibi Perry, American Idol'daki günlük işini bıraktı (her ne kadar Idol artık Yellowstone'da rekor kırmıyor olsa da, emin olun) ve bazılarına göre AI tarafından yapılmış olması gereken bir geri dönüş albümü çıkardı. Albümün adı 143'tü — aldığı tüm tepkilere rağmen Billboard listesindeki yeri de bu olabilirdi (Luminate'e göre, 143'ün toplam albüm satışları ve yayın tüketimi, örneğin Roan'ın 2,2 milyonuna kıyasla 100.000'di). Baş single "Woman's World", yapımcı olarak Dr. Luke'un seçilmesi dışında her bakımdan son derece açık bir feminizm marşıydı. Bakın, bu pek iyi hissettirmiyor. Gelecek yılki "dans partisi turnesinin" (ve bir sonraki geri dönüş albümünün) başarılı olmasını umuyoruz. KAZANAN: Aliens! Gişede, Alien serisini yeniden canlandıran Alien: Romulus ve Lupita Nyong'o'nun yıldız gücünü bir kez daha kanıtlayan A Quiet Place: Day One vardı. Küçük ekranda, Hulu'nun hit filmi No One Will Save You vardı. Ve senaryosuz alanda, çeşitli yayıncılar arasında UAP fenomeni hakkında birkaç belgesel vardı (Netflix'in The Manhattan Alien Abduction, Investigation Alien ve MGM'nin Beyond: Aliens and the Unknown gibi). Yine de son zamanlarda en ilgi çekici uzaylı temalı yayın içeriği Kongre ve eski Pentagon yetkilileri ve üst düzey askeri muhbirlerin AOC ve Lauren Bobart gibi kişiler tarafından sorgulandığı iki partili duruşmaları (geçen yıl ve bu yılın önemli noktaları) sayesinde oldu. Görünüşe göre, gerçek bir Dünya'ya gelen ve iki partili birliğin halka açık bir gösterisini teşvik eden uzaylılar. KAZANAN: FX Disney imparatorluğu tarafından yutulduktan sonra bu okuryazar ve çok özel kablolu TV markası nasıl bir performans sergileyecek? Gayet iyi. FX şefi John Landgraf'ın Shogun'a yaptığı büyük bahis rekor kıran 18 Emmy ödülüyle karşılığını buldu, Fargo birkaç döngüde en iyi sezonuna geri döndü ve The Bear, iddialı üçüncü sezonu kendi SNL parodisi gibi görünse bile (izleyiciler bunu Rotten Tomatoes izleyici puanında düşüşle gördüler) hit olmaya devam ediyor. Landgraf'ın bir Apple TV+ bütçesiyle neler yapabileceğini hayal edin. Bu arada... KAYBEDEN: Apple TV+/Apple Studios Bugünlerde bir pizza satın aldığınızda, ücretsiz olarak üç ay Apple TV+ teklif edilir. Her yerde bulunan abonelik hediyeleri, 2000'lerin Bed Bath and Beyond'daki kaçınılmaz %20 indirim kuponlarına benziyor. Apple bu yıl Amazon'un Prime Video'su üzerinden yayıncısını satmaya bile başladı, bu da gururlarını biraz incitmiş olmalı. İddiaya göre Apple, orijinal içerik kütüphanesini oluşturmak için 2019'dan beri 20 milyar dolardan fazla harcadı, ancak ABD'deki ekran izlenmelerinin ortalama yüzde 1'inden daha azını elde etti. Sinema tarafında Argyle ve Fly Me to the Moon beklentilerin altında kaldı ve yıldızlarla dolu Wolfs sinemalardan kaldırıldı. Televizyon tarafında The Big Door Prize'ı duydunuz mu? Kindred Spirits? Schmigadoon? Time Bandits (film değil, TV dizisi)? Make or Break? Constellation? Hepsi iptal edildi ve bu dizilerden birinin gerçek olmadığını fark etmediniz (şaşırtıcı bir şekilde Schmigadoon değildi). Mesele şu ki, dünyanın en büyük şirketinin cömert ve edebi içerikler yapmak için cebindeki parayı yaratıcılara yatırması fikrini seviyoruz. Keşke dizileri daha iyi bir Schmigadoon olsaydı. KAZANAN: Nicole Kidman ve Belli Bir Yaştaki Aktrisler Kidman inanılmaz bir yıl geçirdi: 1 numaralı Netflix dizisi (Perfect Strangers), Venedik Film Festivali'nde en iyi kadın oyuncu ödülü (Babygirl) ve Lioness'ın bir sezonu daha. AARP'ye uygun diğer aktrislerin şaşırtıcı sayıda olması, birçok kişinin gözünde bu yıl kariyerlerinin en iyi performansını sergiledi. Bunlardan bazıları — uzun liste uyarısı — Demi Moore (The Substance), Pamela Anderson (The Last Showgirl), Tilda Swinton (The Room Next Door), Amy Adams (Nightbitch), Marianne Jean-Baptiste (Hard Truths), June Squibb (Thelma), Julianne Moore (The Room Next Door) ve Karla Sofía Gascón (Emilia Pérez). KAZANAN: Will Smith Trump'ın Beşinci Cadde'de birini vurabileceği ve destekçileri tarafından affedilebileceği muhtemelen doğru. Ama ayrıca: Will Smith, Oscar'lar sırasında sahneye çıkıp sunucu Chris Rock'a bir şaka yaptığı için tokat atabilir ve yine de Bad Boys: Ride or Die filminin dünya gişesinde 400 milyon dolar kazanmasını sağlayabilir. Ayrıca Smith, yeni projeler için tekrar anlaşmalar imzalamaya başladı ve Men In Black tema şarkısını söyleyerek Coachella'yı heyecanlandırdı. Amerika ve Hollywood — ikisi de çok affedici yerler! (Elbette, görünüşe göre bir canavar olan Gina Carano değilseniz). KAYBEDEN: Kablolu TV Kabul ediyorum, son 10 yılda "Kablolu TV"yi bu listeye koyabilirdik. Ancak 2024 modeli tamamen bozmuş olabilir. Comcast, USA, MSNBC, CNBC ve E! dahil kanallarını yeni bir araca dönüştürme planlarını duyurdu. Warner Bros. Discovery, Paramount ve Disney, kanallarının değerinde büyük düşüşler yaşadı. Ve ücretli TV sağlayıcılarının video abonelerinin daha da hızlı düştüğünü gördüler. Bu, bir zamanlar tartışmasız tüm zamanların en büyük medya işi olan bir şey için üzücü bir durum. MSNBC için özellikle yavaş bir alkış, tüm bu daralmanın tam ortasında, sürekli olarak rüzgara parmak sallayan Morning Joe sunucuları için eleştiriliyor; Joe Scarborough, The Simpsons'ın "Ben, bir kişi olarak, yeni böcek efendilerimizi memnuniyetle karşılıyorum" memesinin hayata geçmesi. KAZANAN: Taylor Sheridan Sheridan, şovmenlerin J.D. Salinger'ı olmaya başlıyor — devasa Teksas çiftliğinde dünyadan uzakta ve tüm basından kaçınıyor (bir gazetecilik ekibiyle son büyük görüşmesi bir yıl önce, yani bizimleydi). Ama cehennem gibi üretkenliğini sürdürdü. Yellowstone, Costner'ın kaybına rağmen büyük bir geri dönüş yaptı ve bir hit markanın herhangi bir yetenekten daha büyük olduğunu bir kez daha kanıtladı. Sheridan'ın yeni draması Landman, güçlü eleştiriler ve derecelendirmeler alıyor (PornHub'ın bu tarafındaki en iğrenç baba-kız içeriğiyle bile). "Çeneni kapat ve bir şeyler yap" Sheridan'ın yeni stratejisi gibi görünüyor ve konuştuğunda ne kadar çok insanı üzdüğü düşünüldüğünde, belki de bu en iyisi. İkincilik: Baby Reindeer'ı Netflix'te patlayan, Emmy ödülleri toplayan ve kendisine bir sonraki projeyi kazandıran Richard Gadd (hakaret davasıyla bile). KAZANAN: Skeezy Streaming Dating Shows Çıkma uygulamalarından bıkmış bir çağda, izleyiciler genç ve yakışıklı insanların aşık olmasına, aldatmasına, ayrılmasına ve tekrar tekrar aynı şeyleri yaşamasına doyamıyor. Bu yüzden Love Island USA ve Love Is Blind'ın bu yıl en çok izlenen sezonlarına sahip olması belki de şaşırtıcı değil. Kimse The Bachelor'ın gülünü istemiyor, #MyPerson istiyor — ya da en azından The Hideaway'de eğlenceli bir şaka ve yeni Instagram takipçilerinin akını. Özellikle elden geçirilmiş bir Love Island USA, yapımcıların Amerikalıların realite TV'lerinin İngilizler kadar pis olmasını istediğini nihayet fark etmelerinin ardından diziyi ilk kez yayın akışında Top 10'a sokan altıncı sezonuyla kendi başına geldi. KAYBEDEN: Star Wars Başka bir Star Wars filmi daha öne çıktı. Başka bir Star Wars üçlemesi duyuruldu (bu duyuruların gerçek olduğunu ve kara para aklama planı olmadığını düşünen var mı?). Başarısız olan bir başka Star Wars dizisi — bu 180 milyon dolar değerindeydi ve büyük bir tartışma ve hayran bölünmesi yarattı (bazıları aşırı zehirliydi ama ayrıca: Disney izleyicilerini yaptıkları işi beğenmedikleri için kaç kez suçlayabilir?). Serinin yeni çocuk dizisi Skeleton Crew, ilk iki bölümü için iyi eleştiriler alıyor, bu da en azından bir şey. Lucasfilm patronu Kathleen Kennedy'ye karşı gelen tepkinin bir kısmı sadece insanların kıskanç olması: Kim projelerinin tekrar tekrar tökezlemesini ve yine de Hollywood'un en önemli işlerinden birini elinde tutmasını istemez ki? Geri kalanımız sadece bu kadar başarılı bir şekilde başarısız olmayı hayal edebilir! KAYBEDEN: BBC Bu listede ABD dışındaki bir şirketle ilgili yalnızca bir giriş var, söz: BBC, sunucuları Huw Edwards'ın uygunsuz davranışlarıyla ilgili şikayetleri ele alış biçimleri için özür diledi. BBC daha sonra Nigel Farage'ın mali durumuyla ilgili yanlış bir haber için özür diledi. BBC ayrıca, genel olarak Strictly Come Dancing yarışmacılarından setteki taciz edici davranışları için özür diledi ve aylar sonra, özellikle yarışmacı Amanda Abington'dan özür diledi. Yine de, birçok ABD haber kuruluşunun aksine, en azından İngiliz Blunder Concession ağı kendi saçmalıklarına sahip çıkıyor. KAZANAN: Ryan Reynolds ve Diğer İki Yakışıklı Aktör Reynolds, Kanadalı olmasına rağmen eski Yaşayan En Seksi Adam ve Marvel'ı kurtaran Deadpool & Wolverine ile yılın en büyük ikinci filminde rol aldı ve cin ve cep telefonu planları satan çılgınca başarılı bir girişimci olmaya devam ediyor... dürüst olmak gerekirse, bu neredeyse çok fazla. Reynolds'ı daha da özel kılan şey, mizah ve özgünlükle karışıklığı aşmak için yapılan eğlenceli pazarlama konusundaki dehasıdır (ciddiyim, inceleniyor). Reynolds'ın çabaları da Disney'in bu yıl tekrar zirveye çıkmasına yardımcı oldu ve stüdyonun hitlerine (Moana 2, Alien: Romulus, Inside Out 2) bir yenisini ekledi. KAZANAN VE AYNI ZAMANDA KAYBEDEN: Beyoncé Cowboy Carter, Billboard 200 listesinde 1 numaradan giriş yaptı ve bir Siyah kadının Country Albüm listesinde zirveye yerleştiği ilk sefer oldu. Ancak Beyoncé'nin "şimdiye kadar yaptığım en iyi müzik" dediği bir albüm için, Cowboy Carter beklenenden daha hızlı bir şekilde listelerde "aşağı, aşağı, aşağı" düştü ("düşüş [ani] ve potansiyel olarak, etkili bir country müzik muhabirinin dediği gibi, mevcut albüm yayın manzarasında benzeri görülmemişti"). Ancak yine de harika performansı - Luminate'e göre yayın ve satışlarda 1,4 milyon albüm birimi tüketildi - Beyoncé'nin Cowboy Carter'ı videolar, röportajlar ve turlarla kasıtlı olarak tanıtmamasına rağmen geldi. Ancak albüm CMA'lar tarafından görmezden gelindi. Ancak bu görmezden gelme, albümden çok CMA'lar hakkında daha fazla şey söyleyebilir ve Beyoncé'nin country müziğinin Siyah sanatçılara yönelik muamelesi hakkındaki görüşünü kanıtlayabilir. Ancak o, on binlerce hayranını hayal kırıklığına uğratan Kamala Harris mitingini yaptı. Ancak, ancak, ancak... Bakın. Beyoncé büyük bir risk aldı, bazı rekorlar kırdı, yine de büyük bir hit elde etti ve tartışmasız bir şekilde Cowboy Carter'ın düzensiz karşılanmasıyla daha fazlasını başardı - buna kapıyı açmak da dahil diğer renkli country sanatçılarına göre - bir pop albümüyle asla elde edemeyeceği kadar çok - bu da onu bizim kitabımızda bir kazanan yapıyor. Kaynak: Hollywood Reporter Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.